سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ برتر کورسی در مواد پیست، با درخشش رکابزنان تیم های پیشگامان کویر یزد و دانشگاه آزاد در دو ماده پیگیری شد.

سومین و آخرین مرحله از رقابتهای لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور به مناسبت گرامیداشت "چهلمین روز درگذشت جانباختگان زلزله استان آذربایجان شرقی"در مواد پیست، از امروز یکشنبه دوم مهرماه به مدت دو روز در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است.

در رقابتهای صبح نخستین روز از این مسابقات، 52 رکابزن در دو ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، نتایج بدین شرح اعلام شد:



- در ماده کایرین:

محمد و محمود پراش از تیم پیشگامان کویر یزد بر سکوی اول و دوم ایستادند و محمد دانشور از از تیم مقاومت همدان مقام سوم را به خود اختصاص داد.


- در ماده چهارکیلومتر تعقیقی انفرادی:

علیرضا حقی از تیم دانشگاه آزاد مقام نخست را به خود اختصاص داد، بهنام آرین از تیم مقاومت همدان بر سکوی دوم ایستاد و بهنام خسروشاهی سوم شد.

در ادامه مسابقات روز نخست سومین مرحله از رقابتهای لیگ برتر کورسی در مواد پیست، رکابزنان از ساعت 15 امروز یکشنبه دوم مهرماه در مواد ( چهارکیلومتر تعقیبی تیمی، تیم اسپرینت و اومنیوم) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

در این دوره از رقابتها، 8 تیم (پیشگامان کویر یزد، دانشگاه آزاد، پتروشیمی تبریز، پیکان تهران، مس کرمان، ترافیک تهران، تک اسپرت کرج و مقاومت همدان) حضور دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا