مدیر جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان است و امکان رشد و توسعه را دارد و افزود: بیش از 20درصد منابع آبی استان درشهرستان خاتم واقعه شده است و حدود 32هزار هکتار از اراضی استان در این شهرستان واقع شده است و نشان دهنده این است که شهرستان خاتم دارای پتانسیل بسیار خوب برای توسعه بخش های کشاورزی استان است .

مدیر جهاد کشاورزی استان یزد  با اشاره به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان است و امکان رشد و توسعه را دارد و افزود: بیش از 20درصد منابع آبی استان درشهرستان خاتم واقعه شده است و حدود 32هزار هکتار از اراضی استان در این شهرستان واقع شده است و نشان دهنده این است که شهرستان خاتم دارای پتانسیل بسیار خوب برای توسعه بخش های کشاورزی استان است .

به گزارش خبرنگار يزد فردا : "سجادی پور "مدیر جهاد کشاورزی استان یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بویژه شهادت 51شهید جهادگر که سازمان جهادکشاورزی استان تقدیم نظام کرده است خاطر نشان کرد: شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان یزد است و 25درصد زیر کشت را به خود اختصاص داده است  و همچنین 20درصد از منابع آبی درشهرستان خاتم واقع شده است افزود: این نشان دهنده این است که شهرستان خاتم دارای پتانسیل بسیار خوبی برای توسعه بخش کشاورزی استان است که انشاء ا...بتوانیم با فرصتی که پیش روی ما است حداکثراستفاده را داشته باشیم

مدیر جهاد کشاورزی استان گفت: با توجه  پتانسیل های خوبی که این شهرستان دربخش کشاورزیو دامپروری داشته  متاسفانه دربخش ها خوب کار نشده است

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: با فرصت هایی که در اختیار داريم و توجه خوب فرماندار شهرستان به بخش کشاورزی این را قدر بدانیم وبرای توسعه بخش کشاورزی استفاده كافي بنمائيم .

وی ادامه داد: امسال بیش از 50درصد نسبت به سال گذشته افزایش اعتبار دربخش کشاورزی را داشته ایم که  این به خاطر توجه ویژه ي فرماندار شهرستان به بخش کشاورزی است که جای تقدیر وتشکر دارد .

سجادی پور با بیان اینکه شرایط و بستر مناسب برای توسعه کشاورزی درمنطقه فراهم است که انشاء ا...بتوانیم حداکثری استفاده از این بستر را ببریم .

شايان ذكر است در اين مراسم آقاي كاميار رسولي به عنوان مدير جديد جهاد كشاورزي شهرستان منصوب و از زحمات عبدا... عزيزيان مدير سابق تقدير و تشكر شد . رسولي قبلا" رئيس كارشناس اداره امور فني و زير بنايي شهرستان خاتم بوده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا