یزدفردا، منیره زارع زاه خبرنگار بهداشت و درمان/ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد از گشایش «نمایشگاه پشتیبانی مردمی استان یزد در دفاع مقدس» صبح فردا و به مدت ۶ روز در محل موقعیت شهید رشیدی (واقع در پارک کوهستان یزد) خبرداد و افزود: در این نمایشگاه نقش نیروهای عرصه بهداشت و درمان یزد در ۸ سال دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.

دکتر جواد قادری اردکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار یزدفردا، ضمن بیان مطلب فوق افزود: این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاردن پشتیبانی عرصه‌های مختلف مردمی در استان یزد در دفاع مقدس اعم از عرصه بهداشت و درمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دایر بودن غرفه سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد در این نمایشگاه تصریح کرد: انجام تست قند خون و غربالگری بیماری دیابت از مهم‌ترین اقداماتی است که در این غرفه انجام می‌گیرد.

دکتر قادری اردکانی ارائه گزارش عملکرد سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در قالب بنر را از دیگر فعالیت‌های این غرفه برشمرد.

شایان ذکر است؛ «نمایشگاه پشتیبانی مردمی استان یزد در دفاع مقدس» صبح فردا با حضور مسئولین استان افتتاح می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا