رقيه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار يزد ، از برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي به مناسبت دهه كرامت در شهرستان يزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از رقيه كفيل الناس در اين خصوص با بيان اينكه باید تلاش کنیم تا سطح برنامه‌‌های در نظر گرفته شده برای دهه كرامت در سطح شهرستان ارتقا یابد خاطر نشان كرد: برنامه هاي دهه كرامت بانوان با هدف ترويج و تعميق ارزشهاي اسلامي با تكيه بر سيره ائمه اطهار(ع) اجرا مي شود.

 مشاور امور بانوان فرماندار تصريح كرد: تقارن دهه كرامت و هفته دفاع مقدس در سال جاري بر ارزش آن افزوده است و اين فرصت مناسبي براي تبيين و ترويج فرهنگ رضوي و تأثيرات آن بر جبهه هاي جنگ تحميلي است.

كفيل الناس با اشاره به برنامه هاي مختلفي كه براي بانوان شهرستان يزد در اين دهه اجرا مي شود افزود:ديدار با دختران شهدا و جانبازان، جشن ميلاد حضرت معصومه ، برگزاري مراسم ادعيه به منظور توسلات رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس توسط سازمانهاي مردم نهاد و پايگاهاي بسيج از مهمترين برنامه هاي اين دهه مي باشد.

وي اظهار داشت: اجراي برنامه هاي مختلف ورزشي ، فرهنگي و هنري بانوان ، برگزاري مسابقه كتابخواني، دعوت از سخنران جهت معرفي ابعاد شخصيتي حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع)، برگزاري جشن در محلات و پايگاه و ... از ديگر برنامه هاي اين دهه مي باشد.

كفيل الناس گفت: اميد است با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته بتوانيم نهايت بهره مندي را از اين دو مناسبت بزرگ داشته باشيم.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا