یزدفردا- رئيس پليس فتا ناجا با اشاره به نزديک شدن به هفته نيروي انتظامي ؛ اقتدار پليس ايران را ناشي از وجود ريشه‌هاي مردمي در آن برشمرد.
 سردار هاديانفر در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت:‌پليس ايران با وجود تمام محدوديت‌ها هم اکنون به عنوان يکي از برجسته‌ترين پليس‌هاي دنيا شناخته مي‌شود چرا که حرکت خود را بر اساس آموزه هاي ديني، رعايت حقوق شهروندان و نياز هاي روز جامعه سازماندهي و برنامه ريزي مي کند.
وي با بيان اينکه ايجاد پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات يکي از نمونه‌هاي پويايي و همگامي پليس با توسعه و تحولات اجتماعي کشورمان است ، خاطر نشان کرد: اقتدار پليس ايران را بايد در ريشه‌هاي مردمي آن جستجو کرد؛ اين پليس متشکل از آحاد مختلف مردم است بر همين اساس پليس ما خيلي راحت نسبت به ساير پليس هاي جهان با مردم کشورمان ارتباط برقرار مي کند و گام‌هاي خود را براي حفظ و ارتقاء‌امنيت اجتماعي مردم بر مي دارد.
هاديانفر با اشاره به شعار هفته ناجا " سرمايه اجتماعي اساس و اقتدار پليس" بيان کرد: مهمترين سرمايه پليس در ايران اقشار مختلف مردم هستند که همراه با پليس در مراحل مختلف در تامين امنيت نقش خود را به خوبي نشان داده‌اند.
اين مقام ارشد انتظامي اذعان داشت:‌ما در پليس فتا ارتباطي تنگاتنگ با مردم برقرار کرده‌ايم که همين موضوع باعث ايجاد حس اعتماد و گرايش بيشتر آنان به اين پليس شده است تا مشکلات و چالش‌هاي خود در فضاي مجازي را با خيالي آسوده پيگيري کنند.
وي گفت: با عنايت به اينکه فرماندهي ناجا توجه ويژه‌اي به پيشگري در فضا مجازي دارند اميدواريم امنيت را در بيشترين حد خود در فضاي مجازي تامين کنيم و از اين طريق فضا را براي مجرمان پنهان بيش از پيش نا امن کنيم.
 رييس پليس فتا ناجا در خاتمه بيان داشت : سياست پليس فتا شناخت محيط هاي جرم خيز براي جلوگيري از فعاليت مجرمان در آن فضاهاست تا بتوانيم با ايجاد بستر هاي مناسب براي توسعه و امنيت آحاد کاربران در اين فضا باعث پيشرفت کشورمان بشويم، اميدواريم با کمک همه دستگاه هاي مرتبط و مردم عزيزمان در اجراي آن موفق باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا