یزدفردا : محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد .
به گزارش یزدفردا :متن کامل این پیام که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته به شرح زیر است :


بسم ا... الرحمن الرحیم
روزهای پایانی شهریور هر سال یادآور یکی از تجربه های بزرگ و گران سنگ تاریخ ملت ماست . هجوم وحشیانه دیوسیرتانی که تاب تحمل آبادی و آزادی این آب و خاک را نداشتند و خام اندیشانه ،‌ فتح سه روزه تهران را در خواب دیدند ، ایران را صحنه رزمی ناجوانمردانه و نابرابر قرارداد و بدین سان حماسه ها آفریده شد .
اما مقاومت بی نظیر مردم سلحشور ما و دفع متجاوز در طول قریب به هشت سال ، این ستم بزرگ  را در
 ناموفق ترین تجربه ی استعمار و استکبار در تاریخ معاصر ثبت نمود و سرفرازی و افتخار ملت ما را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت .
هشت سال دفاع مقدس جلوگاه آیین قدسی برای خدا زیستن ، برای خدا جان سپردن و هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره جانبازی ها و فداکاری های ملتی است که درس مردانه زیستن را از مکتب خمینی کبیر (ره)آموختند و برای طی این طریق که نشأت گرفته از قرآن و عترت است . تا پای جان ایستاند و گوشه ای از حماسه و مقاومت بی نظیر خود را در تاریخ به ثبت رساندند . جوانان عارف و عارفان جوان ،‌یا حسین گویان بر شهادت آغوش گشودند .
در طول هشت سال دفاع مقدس ،‌پرده از چهره کسانی کنار زده شد که یک سو جنایت کرده و از طرف دیگر شعار آزادی ، دموکراسی و حقوق بشر سر می دادند و پس از پیروزی ملت سرفراز ایران در این جنگ نابرابر و تا به امروز نیز دست از ددمنشی های خود برنداشته اند . اما به فضل الهی و رهبری هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و با نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت ، ملت آرمانی ایران در تمامی عرصه های دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایستاده و با عشق به آرمانهای الهی نظام ، در خط ولایت در حال حرکت می باشد .
این هفته فرصت بسیار گرانبهایی است بویژه برای نسل سوم و چهارم  جهت بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند و عاشقان خمینی کبیر افسانه شکست ناپذیرو سلطه گری
 قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه ایران را به عنوان یکی از عبرت های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد .
امروز ایران اسلامی با گذر از بحران های متعدد و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و عدالت پشتوانه ، پایداری و ایستادگی ملت عزیز ، روند توسعه را با تأسی از اسوه های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس های که در مکتب جهادی خمینی عزیز و تحت هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز در مواجه با فشارهای نظام سلطه ، با اقتدار و صلابت تمامی دنیای مستکبران را به چالش کشانده و با ظرفیت ها و توانمندی های ملت و خود را برای رویارویی با تمامی تهدیدات احتمالی بویژه نبرد پنهان اقتصادی مهیا نموده است .
بلند باد نام دلاور مردانی که در طول سالهای حماسه و خون بی هیچ توقع و منتی عاشقانه و عارفانه راهی میدانهای نبرد شده و مردانه ایستادند و دلیرانه مبارزه کردند و هم چون پرندگان سبکبال ازبام سنگرها  تا قصرهای بهشتی و رضوان الهی سفر کردند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن روزگاران ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و تمامی یادگاران جنگ تحمیلی بویژه الغدیریان جان برکف استان یزد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسألت دارم .   
                  
               

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا