یزدفردا :ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگشت هفته دفاع مقدس شهرستان بهاباد تشكیل جلسه داد

فرماندار بهاباد: در نتیجه جنگ تحميلی به این نتیجه رسیدیم كه باید خودكفا باشیم و روی پای خود بایستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگشت هفته دفاع مقدس شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار تشكیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه فرماندار بهاباد ضمن محكومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اكرم(ص)، به رویدادهای مهمی که ماه شهریور در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به خود دیده است پرداخت و اظهار داشت: شهادت شهیدان اندرزگو، رجایی، باهنر، قدوسی و حضرت آیت الله مدنی، رحلت آیت ا... طالقانی، کشتار مردم تهران در میدان ژاله که بیداری همه جانبه مردم کشور در مقابل طاغوت و جرقه شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی را به همراه داشت و آغاز جنگ تحمیلی هشت ساله در شهریور ماه رخ داده است.

"محمدرضا هدائی" در ادامه به برخی از نتایج جنگ تحمیلی اشاره كرد و افزود: این جنگ اسلام واقعی و مظلومیت ما و ستم مستكبران را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: در نتیجه این جنگ به این نتیجه رسیدیم كه باید خودكفا باشیم و روی پای خود بایستیم.

هدائی درهم شكسته شدن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را از دیگر نتایج مثبت دفاع مقدس برشمرد و تصریح كرد: اعتماد به جوانان و مدیریت شایسته آنها در جنگ یكی از عوامل اصلی پیروزی در این نبرد نابرابر بود.

فرماندار بهاباد دوران دفاع مقدس را نماد دفاع، مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر كفر و استكبار جهانی دانست و خاطرنشان ساخت: امروز علیرغم پریشان گویی رسانه های استکبار جهانی، انقلاب های منطقه خاورمیانه ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و آزادگان جهان با الهام از آموزه های معنوی، سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران تمام منافع مادی و معنوی دشمنان بشریت را به مخاطره انداخته اند و بار دیگر ارزش مجاهدت فداکارانه‌ی شهیدان عزیز ما آشکار گشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تجلیل از رزمندگان، جانبازان و خانواده های معزز شهدای جنگ تحمیلی در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

در این نشست برنامه های پیشنهادی سی و دومین سالگشت هفته بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا