عده ديگري هستند كه به صورت جزم‌نگر، سخت و خشن با مقولاتي كه در جامعه جاري است برخورد مي‌كنند و نمي‌خواهند كه اصلاح‌طلبان در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي حاضر شوند.

یزدفردا:تابش نماينده اصلاح‌طلب مجلس با اشاره به اظهارات آيت‌الله مهدوي‌كني مبني بر استقبال از حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پيش‌رو گفت كه بايد به دغدغه و دل‌نگراني ايشان كه از شخصيت‌هاي برجسته و موثر در انقلاب، همراه امام (ره) و مورد اعتماد رهبري هستند توجه شود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: هميشه شخصيت‌هاي معتدل اصولگرا درباره حضور اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات چنين نظري را داشتند كه آيت‌الله مهدوي‌كني نيز مطرح كردند.

وي ابراز عقيده كرد: متاسفانه گاهي كساني كه شايد مسووليت رسمي ندارند و در مقابل اعمال خود هم پاسخگو نيستند، در خيلي از عرصه ها از جمله درباره اين تصميم مي‌گيرند كه چه كسي وارد عرصه انتخابات شود و چه كسي به اين عرصه ورود پيدا نكند.

نماينده مردم اردكان در مجلس يادآور شد: آيت‌الله مهدوي‌كني و بزرگان جناح اصولگرا كه دغدغه دين و آيين، حفظ مملكت و مذهب تشيع را دارند، مي‌دانند كه در انتخابات رياست جمهوري پيش رو حضور پررنگ مردم در عرصه انتخابات ضروري است؛ چراكه در غير اين صورت عدم حضور گسترده مردم بهانه‌اي را به دست بدخواهان مي دهد كه اصل جمهوريت و پشتوانه مردمي اش را زير سوال ببرند و دستاوردهاي نظام با چالش مواجه مي‌شود، لذا ميل و علاقه آن‌ها بر اين است كه اصلاح‌طلبان در عرصه حضور داشته باشند.

تابش همچنين گفت: در مقابل عده ديگري هستند كه به صورت جزم‌نگر، سخت و خشن با مقولاتي كه در جامعه جاري است برخورد مي‌كنند و نمي‌خواهند كه اصلاح‌طلبان در عرصه رقابت‌هاي انتخاباتي حاضر شوند.

اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس شوراي اسلامي با تاكيد به اينكه در صورت مهيا بودن شرايط، اصلاح‌طلبان در انتخابات شركت خواهند كرد، اظهار داشت: ما معتقديم كه حضور اصلاح‌طلبان كمك زيادي به افزايش مشاركت مردم در انتخابات خواهد كرد و هر عاملي كه باعث افزايش مشاركت مردم شود، نشان از اين دارد كه اعتماد مردم و اميدشان را نسبت به آينده نظام و انقلاب، مديريت كشور، اقتصاد و مسائل اجتماعي جلب كرده است.

وي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان از هر عاملي كه باعث اميدآفريني در مردم شود و مشاركت آنها را در انتخابات افزايش دهد استقبال مي‌كنند، گفت: در عين حال اگر شرايط فراهم نباشد، اصلاح‌طلبان نمي‌توانند خودكشي سياسي كنند و تنها براي گرم كردن فضا در انتخابات حضور يابند و سپس با تنگناها، تضييقات و محدوديت‌هايي مواجه شوند.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي تحرك جريان اصلاح‌طلب در انتخابات آتي را منوط به چراغ سبز نشان دادن براي ورود آنها به عرصه دانست و افزود: نبايد به گونه‌اي باشد كه اصلاح‌طلبان كه دوستدار امام، نظام و انقلاب هستند و قانون اساسي را قبول دارند اما سليقه‌شان با عده‌اي يكي نيست، ازسر دلسوزي حرف‌هايي را بزنند و مورد هجمه قرار گيرند و هزاران انگ و تهمت به آنها زده شود.

تابش تاكيد كرد: انقلاب متعلق به همه است و بايد زمينه حضور همه سلايق در انتخابات فراهم شود.

وي در پايان ابراز عقيده كرد: بزرگترين خطري كه انقلاب و نظام را تهديد مي‌كند، ورود افراد بي‌مسووليت و بدون نام در فرآيند تصميم‌گيري‌ها است كه نسبت به عملكرد خود پاسخگو نيستند در حالي كه اگر اين افراد خواستار تصميم‌گيري، اثرگذاري و مشاركت در عرصه‌هاي مختلف هستند، خوب است تابلو و شناسنامه مشخصي داشته باشند، تا تكليف كار روشن‌تر شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا