یزدفردا:عزيزا... سیفی با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به رزمندگان ، ایثارگران ، خانواده های معظم شهدا ، آزادگان و مردم استان تبریک گفت.

عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان دوران هشت سال دفاع مقدس يادآور مقاومت و ايثاراينكه رزمندگان در مقابل دنياي كفر مي باشد آورده است مردم ايران اسلامي در جنگ تحميلي با الگو پذيري از مكتب عاشورا و اهل بيت براي حفظ و حراست از آرمانها و ارزشهاي انقلابي خود با تكيه بر سلاح ايمان و تقوا دشمنان را در رسيدن به اهداف شوم شان ناكام گذاشتند.

فرماندار خاطر نشان كرده است :در شرايط كنوني جهان مردم آزاده جهان با الگو قرار دادن نظام مقدس جمهوري اسلامي به مبارزه عليه حاكمان و مستكبران پرداخته و مقاومت ، استقلال ، آزادگي را براي خود به ارمغان آورده اند. وي در ادامه با تأكيد به اينكه امروز استكبار جهاني از طريق تهاجم فرهنگي و جنگ نرم وارد عمل شده است اظهار داشته با گذشت بيش از سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي دشمنان تاكنون از طريق تهديدها ، تحريم ها و ... در صدد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي بوده كه هر بار جوانان غيور ايراني با درك موقعيت ، بصيرت بالا و پيروي از ولايت مطلقه فقيه اين قدرتهاي پوشالي را شكست داده اند. فرماندار نقش مردم دارالعباده يزد در دوران هشت سال دفاع مقدس بسيار ارزشمند و كم‌نظير دانست و تصريح كرد مردم اين ديار همگام با ديگر آحاد ملت با همبستگي ملي در دوران دفاع مقدس برگ زرين ديگري را به دفتر افتخارات ايران اسلامي اضافه نمودند.

سيفي در پايان ضمن گراميداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، موفقیت همگان را در بهره گیری از آرمانهاي بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، حضرت امام خمینی (ره ) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) از درگاه ایزد منان مسئلت نموده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا