یزدفردا:مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابرکوه از موفقیت دانش آموزان تحت پوشش این نهاد در مسابقات فرهنگی استان یزد خبر داد.

 به گزارش یزدفردا به نقل ازروابط عمومی " حسن غلامپور" ضمن بیان این مطلب افزود: در جشنواره استانی قرآن و اذان که در تابستان امسال برگزار شد 6 نفر از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد ابرکوه و عضو کانون شهید چمران موفق به کسب رتبه های اول و دوم شدند و در جشنواره سرود استانی نیز دانش آموزان ابرکوهی رتبه دوم استانی را از آن خود کردند.

وی افزود: این کانون در طول ایام تابستان برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و ورزشی را برای استفاده 250 نفر از ثبت نام کنندگان به اجرا در آورد.

غلامپور یادآور شد: شناسایی استعداد های درخشان در قالب تهیه و تکثیر فرم استعدادسنجی برای تمامی دانش آموزان عضو کمیته امداد و تشویق افراد حائز رتبه های علمی، ورزشی نیز از دیگر برنامه های انجام شده در طی مدت برگزاری این کلاس ها بود.

وی ادامه داد: برگزاری بیش از 12 عنوان کارگاه آموزشی در موضوعات مهدویت، ولایت، حجاب، شیعه شناسی، رمضان و حقیقت عبودیت، یهودشناسی، آشنایی با فرقه های ضاله و گروه های شیطان پرستی، بررسی کتب شهید مطهری  بررسی شخصیت امام راحل نیز از دیگر برنامه های این کانون بود.

به گفته غلامپور، در طول مدتی که این کلاس ها برگزار می شد امام جمعه و فرماندار شهرستان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برنامه ها و کلاس های کانون بازدید کرده اند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا