مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت : مدیریت اشتغال نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی است.

 

یزدفردا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت : مدیریت اشتغال نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی است.

به گزارشیزدفردا، "محمد اکبری" با بیان این مطلب در نشست مسئولین و کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد در استان اظهار داشت: کارآفرینی برای محرومین از وظایف اصلی این نهاد است و در شرایط کنونی در مبحث کار و کار آفرینی مدیریت بخش اشتغال نیازمند ویژگیهای ذاتی و اکتسابی است که باید تقویت شود، کارآفرینی از راهنمایی و مشاوره که اساس کار است آغاز و تا تحقق و ایجاد فرصت شغلی پایدار ادامه می یابد.

وی در ادامه به قسمتی از ویژگیهای اکتسابی مدیران در بخش اشتغال اشاره نمود و بیان داشت: اعتماد به نفس، شناخت عمیق از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب ، آرمان گرایی ، فرصت گرا و نتیجه گرا بودن، پشتکار داشتن و ریسک پذیر بودن  از جمله نیازهای یک مدیر در حوزه اشتغال و خودکفایی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اصول هفتگانه مدیریت به اهمیت فرآیند سازی در کار اشاره نمود و اذعان داشت:  انجام کار باید بر اساس فرآیند سازی صورت پذیرد و اولین حلقه کار تعامل درون و برون سازمانی است.

"اکبری" با بیان اینکه ارائه مشاوره شغلی جامع به متقاضیان اشتغال باید بروز و علمی باشد افزود: دقت و سرعت در ارائه خدمات در بخش اشتغال از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد در مناطق مختلف استان مشاغل و طرحهای مختلفی ایجاد شود.

وی ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در سال گذشته جهت نیازمندان و افراد تحت حمایت در استان یزد را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: در سالجاری نیز ایجاد 5هزار و 230 فرصت شغلی در دستور کار است و تعداد 2000 موردکاریابی نیز باید برای مددجویان استان صورت می پذیرد.

"محمد اکبری" در ادامه از آموزش تعداد 10هزار نفر ازمددجویان و فرزندان آنها در کلاسهای آموزش اشتغال و فنی و حرفه ای در سال جاری خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا