امام جمعه تفت گفت:هفته دفاع مقدس هفته امنيت انقلاب اسلامي ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مديح در جلسه هماهنگي  بزرگداشت هفته دفاع مقدس كه  معاون فرماندار،فرمانده سپاه ناحيه تفت،بخشدار مرکزی، رييس بنياد شهيد و جمعي از مسئولان حضور داشتند ضمن تبريك فرارسيدن هفه دفاع مقدس به همه رزمندگان و مردم ايران عزيز گفت:هفته دفاع مقدس هفته امنيت انقلاب اسلامي ايران است و همه بايد در اين امنيت شريك باشند.

وي با بيان اينكه امنيت و ثبات امروز ما بخاطر موجي است كه در جنگ ايجاد شده افزود:دشمن اگر جرات نمي كند به ايران حمله كند براي اين است كه هنوز موج جنگ و شهادت در نسل جبهه و جنگ  فعال است و بچه هاي دوران دفاع مقدس هنوز عرق دفاع و روحيه جهادي خود را از دست نداده و براي مستكبران شاخ و شونه مي كشند.

وي از ايجاد كانون پيشكسوتان جهاد و شهادت در شهرستان خبر داد و گفت:براي گسترش اين  كانون مه بايد همكاري داشته باشند و از مسئولين و مديران خواست تا براي برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي هفته دفاع مقدس همدلي و همكاري خود را با مجموعه سپاه و بسيج  دريغ ننمايند.

معاون فرماندار تفت نيز در اين جلسه ضمن محكوم كردم هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر گرامي اسلام و تبريك هفته دفاع مقدس،دهه كرامت و بازگشايي مدارس افزود:دفاع مقدس نامي است كه در حماسه هاي كشور ايران در طول تاريخ ثبت شده و به يادگار مانده استو

ناصر دهقان افزود:جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس به دشمن نشان دادند كه ايران قرار نيست در هيچ زمينه اي در برابر آنها كوتاه بيايد و وظيفه ماست كه نگذاريم بين نسل قبل و نسل جبهه و جنگ فاصله بيفتد و ثمرات اين دفاع مقدس را حفظ نماييم.

وي از مديران و مسئولين شهرستان خواست تا در حد توان با دوستان سپاه و بسيج همكاري داشته باشند و بدانند اگر بحث دفاع مقدس و حماسه شهداي ما فراموش شود انقلاب ما نيز از دست خواهد رفت پس  از هيچ تلاشي براي بزرگداشت اين هفته  دست برندارند.

سرهنگ محمدصادق فلاح فرمانده سپاه ناحيه تفت نيز از برگزاري بيش از 170 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و برگزاري پنجمين همايش بزرگ رزمندگان،رژه نيروهاي مسلح،برگزاري يادمان شهدا،فراخوان گردانهاي الزهرا و عاشورا،گردهمايي حلقه هاي صالحين،عطرافشاني قبور شهدا و ...را از مهمترين برنامه هاي اين هفته برشمرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا