حوزه هنری استان یزد با انتشار بیانیه ای توهین به ساحت نورانی پیامبراعظم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد در این بیانیه آمده است:

حرکت ننگین اهانت به ساحت مقدس پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) نشانه ضعف وکینه توزی دشمنان اسلام و قرآن است.

اکنون که موج بیداری اسلامی به نقطه عطفی درجهان تبدیل شده وملت های آزاده و عدالت طلب را  بیدار ساخته و کاخ فرعونیان و حکام جور را فرو ریخته، سردمداران کفر و در رأس آنان صهیونیسم و آمریکا در پی خدشه وارد کردن به پیکره اسلام ناب محمدی(ص) هستند تا چند صباحی دیگر هیبت پوشالی خود را حفظ کنند، غافل از آن که نور الهی خاموش شدنی نیست.

این بار نیزروسیاهان سیاه دل با بی شرمی  تمام، به دستاویز هنرپیشگی وبا سوء استفاده ازرسانه، اقدام به ساخت فیلمی موهن علیه رسول اکرم (ص) نموده، سعی درکتمان حقیقت و راستی داشته و در خیال باطل خود می خواهند از گسترش روز افزون عطرگل محمدی(ص) درفضای عالم جلوگیری نمایند.

 آنان با این حرکات مذبوحانه و شرارت بار، در باتلاق فرومایگی و نادانی خود فرو رفته و گورنظام لیبرال دموکراسی غربی را خواهند کند وبه طوریقین خداوند مکر وحیله آنان را به خودشان بازمی گرداند.

هنرمندان حوزه هنری استان یزد اهانت وقیحانه و نفرت انگیز به ساحت نورانی رسول مهربانی حضرت محمد(ص) را محکوم نموده و از همه مسلمانان و ملت های آزاد اندیش می خواهند ضمن محکوم کردن این اقدام جنون آمیز، خشم و انزجار خود را نسبت به این گناه نابخشودنی اعلام نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا