عزيزا...سيفي فرماندار انتشار فيلم ضد اسلامي را محكوم و تأكيد كرد بي شك اين حركت وقيحانه اوج نفرت مسلمانان جهان را از آمريكا و هم پيمانانش را در بر خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا به نقل از عزيزا...سيفي در اين خصوص با بيان اينكه در شرايط كنوني آمريكا ، اسرائيل و هم دستانشان در سطح جهاني به عنوان منفورترين كشورها شناخته شده و دچار بحرانهاي اقتصادي ، اخلاقي و ... مي باشند گفت: سياستمداران  زورگو و خبيث استكبار جهاني با اعلام حمايت از انتشار فيلم هاي ضد اسلامي و توهين به مقدسات در صدد برون رفت از اوضاع نابه سامان خود مي باشند.

فرماندار با تأكيد به اينكه دنياي غرب از گسترش دين اسلام در سراسر جهان ترس و واهمه دارد  خاطر نشان كرد: دشمنان از نفوذ و گسترش اسلام وحشت دارند زیرا این دین الهی با نظام سرمايه داري و امپرياليسم در تضاد است و كاخ های زر و زور استكبار را ویران می كند.

وي با اشاره به نهضت بيداري اسلامي در مناطق مختلف جهان و وحدت و يكپارچگي مسلمانان جهان افزود: ساخت فيلم هاي ضد اسلامي و توهين به پيامبر اسلام براي ناكام ماندن حركت عدالت خواهانه مسلمانان كاري عبث و بيهوده است و انتشار آن اوج ناتواني دنياي استكبار براي مقابله با نهضت بزرگ بيداري اسلامي است.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از حضور با شكوه مردم شهرستان در راهپيمايي اعتراض آميز نسبت به انتشار فيلم موهن آمريكايي اظهار داشت مردم شريف دارالعباده و دارالعم يزد همگام با ديكر آحاد ملت ايران همصدا انزجاز خود را از اين اقدام اعلام داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا