نماینده رسمی دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در یزد از روابط عمومی های این استان برای شرکت در این کنگره دعوت نمود.
علی احمدیان در اين خصوص اظهار داشت: دومين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي در تاريخ 18 و 19 آذر ماه سال جاري در تهران برگزار خواهد گرديد و فرصتي تاريخي مناسبي براي ايران اسلامي است كه توانمندي هاي كشورمان را در اين حوزه ارايه نمايد.
وی افزود: اين كنگره براي دولتمردان و مسئولان هنر هشتم فرصت مناسبي است تا اذهان ملل ديگر را با واقعيت هاي ايران اسلامي آشنا نموده و بستر و زير ساخت هاي مناسبي را در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و آكادميك برنامه ريزي نمايند.
نماينده رسمي دومين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي در استان یزد اظهار داشت: دومین کنگره جهانی كارگزاران مسلمان روابط‌عمومی با شرکت طیف وسیعی از رهبران، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام روابط عمومی کشورهای اسلامی - که عمدتا صاحب تجارب علمی و عملی وسیعی در حوزه های مختلف صنعت- هنر روابط عمومی هستند و قادرند با ارایه توصیه های موثر و ایده های ارزشمند، راهنمای مناسبی برای توسعه آینده هنرهشتم در اختیار دیگر کارگزاران روابط عمومی قرار دهند.- و با هدف ایجاد توسعه روابط میان کارگزاران مسلمان روابط عمومی ، افزایش همگرایی و هم افزایی توانمندی ها ، کمک به ایجاد و تقویت الگوی ذهنی مشترک در حوزه روابط عمومی اسلامی ، ایجاد فرصت مناسب برای تعامل هر چه بیشتر نخبگان روابط عمومی جهان اسلام و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود ، تبیین نقش فرهنگی انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی معاصر با موضوع "روابط عمومی اسلامی" در تهران برگزار می شود و لذا بر همه پيشكسوتان، اساتيد، كارشناسان و علاقه مندان اين علم  در استان یزد فرض است تا با حضور خود،ارائه آثار به جشنواره،شرکت در نمایشگاه و ... در راستای یجاد و توسعه روابط میان کارگزاران مسلمان روابط عمومی با هدف افزايش همگرايي و هم‌افزایی توانمندی‌ها تلاش نمایند.
احمدیان به وضعیت پيشرفت و توسعه رو به رشد كشورمان اشاره و افزود: استكبار جهاني با تمام وجود و با برنامه هاي بيشماري از جمله جنگ رسانه اي كه عليه ايران اسلامي، درصدد تخريب چهره كشورمان در اذهان جهانيان مي باشد، لذا با برگزاري اين كنگره مي توان از طريق برپايي نمايشگاه ها، بازديد اماكن ديدني و تاريخي توسط مدعوين و ... چهره واقعی و مناسبی  از ايران را به ميهمانان خارجي ارايه داده تا برنامه ها و اهداف دشمنان نقش بر آب شود.
 نماينده رسمي دومين كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي در استان  یزد همچنین خاطرنشان کرد: شركت دراين كنگره مزايايي ارزنده اي را براي شركت كنندگان به همراه خواهد داشت ازجمله: حضور متخصصانی از سراسر جهان، ارائه گواهینامه بین المللی به شرکت کنندگان از سوی اتحادیه روابط عمومی آسیا و انجمن جهانی کارگزاران روابط عمومی، اهداء جایزه به برترین های روابط عمومی در جهان اسلام و برگزاری نمایشگاه تخصصی.
وي در خاتمه اظهار داشت: از عموم مديران، مسئولان، كارشناسان و علاقه مندان علم روابط عمومي در استان دعوت به عمل مي آيد جهت ثبت نام، تكميل فرم و اعتبار بخشيدن به اين علم در استان به آدرس اينترنتي زير مراجعه نمايند: www.irancpr.ir
 
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا