سعیدی مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: منتخبان هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان یزد که روز گذشته برگزار شد، مشخص شدند.

اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا: مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد  در گفت و گو با یزد فردا گفت: منتخبان هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان یزد که روز گذشته برگزار شد، مشخص شدند.

علیرضا سعیدی با اعلام این خبر افزود: انتخابات نظام مهندسی ساختمان یزد روز گذشته از ساعت 8:30 دقیقه آغاز و ساعت 22 به پایان رسید و با شمارش انجام شده نتایج ذیل بدست آمد.
وی ادامه داد:

ابوالفضل اسدی زارج،

محمود عالم زاده

،مهدی فلاح تفتی ،

محمد رضا صدوقیان ،

حسین نور محمد زاده ،

حسینعلی فلاحیان مهر جردی،

مسعود زینی ،

محمد رضا جواهری تفتی،

سعید پیروز بخت ،

مسعود شرافت

،سید محمد حسین آیت اللهی،

محمد رضا شاه حسنی ،

علیرضا فرشید،

محمد رضا حسینی

،سید حسین اعلایی

و سید مرتضی متقی نیا

اعضای منتخب این دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد هستند. 

مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد گفت : تعداد 4 هزار و 55 نفر عضو نظام مهندسی ساختمان استان یزد هستند و 69 نفر کاندیدای هیات مدیره شدند که با انصراف 12 نفر تعداد کاندیداها به 57 نفررسید.
سعیدی  افزود: از تعداد 57 نفر کاندیداها یک نفر خانم و بقیه آقایان هستند که از این تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و 7 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اعلام اینکه انتخابات نظام مهندسی ساختمان در استان یزد برای اولین باربه صورت مکانیزه برگزار شد، گفت: این انتخابات هر سه سال یکبار برگزار می شود و در سال جاری علاوه بر شهر یزد در شهرستان های ابرکوه ، بافق، میبد، مهریز، طبس و اردکان نیز شعبات اخذ رای ایجاد شده بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا