مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور پنج هزار نفر در 37 امامزاده و بقعه متبرکه در طرح نشاط معنوی استان خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام سعید رادمهر در این مراسم که در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد ضمن تشکر از استقبال والدین و خانواده ها از این طرح گفت: تابستان امسال نیز امامزادگان به عنوان پایگاه مذهبی و معنوی میزبان طرح نشاط معنوی سازمان اوقاف برای دومین سال متوالی بودندکه به حمد الله با استقبال خوبی همراه بود.
مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف استان با اشاره به برگزاری کلاسهای فرهنگی هنری و ورزشی در این طرح افزود: 37 امامزاده استان یزد میزبان قریب به پنج هزار نوجوان از سراسر استان بود.
رادمهر همچنین هدف از برگزاری این طرح را تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی و ایجاد ارتباط از سنین نوجوانی با فرهنگ اهل بیت (ع) و بهره برداری از فضای معنوی امامزادگان دانست و از مسئولین برگزاری این طرح تقدیر و تشکر نمود.
اجرای سرود توسط گروه سرود آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، قرائت وصیت نامه شهید دانش آموز و تجلیل از برگزیدگان و برترین های دوره های آموزشی مختلف از دیگر برنامه های این مراسم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا