زبان دراز

زبان دراز
بعضي از دلسوزان و گويندگان، مردم را به صبر و مقاومت و آخ نگفتن در برابر گراني و مشكلات و تورم و بيكاري و تبعات آن دعوت مي‌كنند ما هم عرض مي‌كنيم «سمعاً و طاعه» حتي كاسه گرم تر از آش شده و در برابر شادكامي‌ها هم «آخ جون» نمي‌گوئيم.
لطفاًٌ همان بزرگان كه به صبر توصيه مي‌فرمايند به مغازه داران محترمي كه اجناس را چند برابر كرده‌اند و به آن عده از ماموران ادارات آب و برق و گاز كه نردبان در دست و آچار در مشت در حال قطع آب و برق و گاز و تلفن و موبايل بدهكارانند يا كه همانجا كليد خاموش شدن را مي‌زنند. يك سفارشي بفرماييد كه مرغ‌خواران ديروز و اشكنه‌خواران امروز در حال صبر و شكيبايي هستند مي‌خواهند اداي دين كنند همچنين بزرگواري فرموده يك سفارشي هم به بانك‌ها و صندوق‌هاي قرض‌الحسنه و موسسات مالي كه چند تايي از آنها حياط خلوت اقربا و احبا هستند تذكر بدهند كه كمي حوصله و صبر داشته باشند به چشم «دير و زود داره اما سوخت و سوز نداره». ما تا دروازه قرآن مركز دارالعباده هم نمي‌تونيم بريم چه رسد كه خاوري گونه به كانادا پرواز كنيم.. ..!!
اين «آخ» از سر همدردي و همراهي با دشمن نبود ببخشيد بي‌اختيار از دل برآمد كه ناشي از كمرشكن شدن گراني مصالح از آهن آلات و ميلگرد گرفته تا اجناس و خوراكي‌ها و غير آن و.. ....

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا