محمد رضا هدایی با حضور در محل شبکه فعالین ازدواج استان ضمن بازدید از این مجموعه بر راه اندازی شبکه فعالین ازدواج شهرستان بهاباد و برگزاری دوره های آموزشی پیش و پس از ازدواج تاکید کرد.

فرماندار بهاباد با حضور در محل شبکه فعالین ازدواج و بازدید از این مجموعه در جلسه ای با مدیر عامل این شبکه گفت: شهرستان بهاباد با جمعیت حدود 16 هزار نفر که 50 درصد آن روستایی و 50 درصد شهری هستند پتانسیل بسیار خوبی برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه ازدواج دارد که البته جلساتی با حضور سخنرانان کشوری نیز برگزار شده که با استقبال مردم شهرستان بهاباد مواجه شده و این نشان از ظرفیت لازم برای برگزاری این دوره ها در شهرستان بهاباد دارد و ما آمادگی داریم تا این جلسات را در شهرستان برگزار کنیم.

محمد رضا هدایی از عدم توجه به آموزش های پیش و پس از ازدواج انتقاد کرد و اظهار داشت:متاسفانه به دلیل نبود آموزش های لازم ما شاهد گسترش فرهنگ های غلطی در خصوص طلاق هستیم که روند رو به رشدی داشته و با آموزش های لازم می توان جلوی گسترش این فرهنگ های غلط را گرفت و فرهنگ سازی کرد.

وی اضافه کرد : یکی از برنامه هایی که ما در اولویت کاری خود در شهرستان بهاباد دنبال می کنیم و در خطبه های پیش از نماز جمعه نیز به مناسبت هفته دولت اعلام شد، راه اندازی نمایندگی شبکه فعالین ازدواج در شهرستان بهاباد است که با استقبال مردم بهاباد روبرو شده که در تماس های حضوری و تلفنی خود برای راه اندازی این شبکه اعلام آمادگی کرده اند و امید داریم این امر هرچه زودتر محقق شود و ما شاهد فعالیت های این شبکه در شهرستان بهاباد باشیم .

در ابتدای این جلسه مدیر عامل شبکه فعالین ازدواج به بیان فعالیت ها و چگونگی عملکرد این شبکه پرداخت و گفت: شبکه فعالین ازدواج قصد دارد تا در تمام شهرستان ها نمایندگی خود را فعال کند تا تمامی مردم استان از خدمات این شبکه بویژه در امر آموزش و تسهیلات بهره مند شوند.

گفتنی است در این جلسه توافقات لازم در خصوص راه اندازی شبکه فعالین ازدواج در شهرستان بهاباد صورت گرفت و مقرر شد تا نمایندگی شبکه فعالین ازدواج شهرستان بهاباد در مدتی مشخص و کوتاه افتتاح و راه اندازی شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا