همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور امام جمعه تفت، معاون توسعه و مدیریت استانداری،مدیركل سیاسی انتخاباتی استانداری،فرماندار، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدير كل منابع انساني استانداري،بخشدارمركزي تفت و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني 11 طرح عمرانی در شهرستان تفت به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، این طرحها شامل سالن سینما دیدار تفت با هزینه یك میلیارد و 200 میلیون ریال،ساختمان جدید شهرداری تفت و پارکینگ عمومی مرکز شهر با مبلغ 7500میلیون ریال است.همچنین، بازسازی خانه قدیمی انتظاری با هزینه 240 میلیون ریال،ساماندهی گلزار تك شهید اسلامیه با 120 میلیون ریال هزینه،طرح برق رسانی به واحدهای مسكونی مزرعه حسن سانیج با یك میلیارد و 200 میلیون ریال می باشد.

آبرسانی به روستای بنستان با 3 میلیارد و400 میلیون ریال اعتبار،میدان آیت الله احدی طزرجان با 800 میلیون ریال هزینه،بهسازی روستای شیخ علیشاه و دیوار ساحلی این روستا با 3 میلیارد و 100 میلیون ریال،بهسازی روستای قرق دهبالا با هزینه 850 میلون ریال از دیگر طرحها است.

در این مراسم معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداری به خدمات دولت در مناطق مختلف اشاره كرد و آن را در سایه همت مسئولان و همكاری مردم دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا