در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت انسانی استاندار یزد بخشداران جدید تفت و نیر معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، در این مراسم كه ائمه جمعه تفت و ده بالا و علي آباد، مدیر كل سیاسی انتخاباتی استانداری، فرماندار تفت،مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ، و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیزحضور داشتند، معاون استاندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریك هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی گفت:این هفته فرصت مناسبی است تا عملكرد دولت بعد از انقلاب شكوهمند اسلامی ارائه شود.

"عباسعلي رضايي" افزود:در نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی كه بر عهده كارگزاران و دولتمردان گذاشته می شود باید هدف خدمت رسانی به مردم در اولویت باشد و كارگزاران و خدمت رسانان دولت باید بدانند كه این مسئولیتها امانتهای الهی است كه باید به نحو شایسته اجرا شود.

وي به خدمات دولت های مختلف بعد از انقلاب اسلامی بویژه دولت نهم و دهم اشاره كرد و افزود:در بعد از انقلاب خدمات شایسته و والایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته ولی در دولت نهم ودهم ارتباط نزدیك مجموعه دولت و مردم بسیار ارزشمند بوده و باید این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون توسعه مديريت استانداري يزد همچنین به خدمات دولت در این سالها به روستائیان و مناطق محروم اشاره كرد و گفت:با ارتباط خوبی كه بخشداران،دهیاریها و شوراهای اسلامی داشته اند خدمات خوب و شایسته ای به قشر محروم و دور افتاده داده شده كه امیدواریم بخشداران جدید نیز با حمایتهای فرمانداری و مسئولان استانی بتوانند همچنان خدمت رسانان خوبی به مردم محروم و روستائیان عزیز باشند.

فرماندار تفت نیز در این مراسم ضمن تبریك هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به خدمات دولت در این شهرستان اشاره كرد و افزود:واگذاری واحدهای مسكونی مددجویان بهزیستی،كمیته امداد و مسكن مهر،آبرسانی ،گازرسانی،بهره برداری از طرحهای مختلف عمرانی،صنعتی،كشاورزی،پیشرفتهای بالای مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهور از جمله این خدمات می باشد.

در پایان این مراسم از خدمات محمدصادق صادقی بخشدار سابق تفت و محمد دهقان نیری بخشدار سابق نیر قدردانی و علی دهقان نیری و علی احمدیان بعنوان بخشدار جدید نیر و تفت معرفی شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا