فهيمه زنديان مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد گفت: خبرنگاران و اعضاي صندوق که برای بیمه تکمیلی خبرنگاران اقدام نموده اند برای دریافت کارت بیمه تکمیلی خود به این واحد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مراجعه نمایند

اعظم السدات ميرجليلي - خبرنگار يزد فردا:  فهیمه زندیان در گفت و گو با خبرنگار يزد فردا ،افزود: در بیمه نامه های جدید 15 نوع خدمات برای اعضای صندوق شامل خدمات دندان‌پزشکی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، عینک، سمعک، هزینه‌های پاراکلینیکی و... منظور گردیده و به خدمات دیگر که از قبل بوده‌اند، اضافه شده است.
وی ادامه داد: دراستان یزد 500 نفر از خبرنگاران و خانواده هایشان برای بیمه تکمیلی ثبت نام نموده اند و کارت بیمه برای آنها صادر شده است.
مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد گفت: در بیمه های تکمیلی جدید پرداخت هزینه درمان در بیمارستان تا سقف چهل میلیون ریال ، هزینه شش عمل جراحی مهم تا سقف هشتاد میلیون ریال ، جبران هزینه های زایمان -طبیعی وسزارین تا سقف هفت میلیون ریال تعهد شده است .
زندیان افزود : در این بیمه تکمیلی درمان نازایی وناباروری تا سقف پنج میلیون ریال ، هزینه های پاراکلینیکی یک تا سقف چهار میلیون ریال و هزینه های پاراکلینیکی دو تا سقف دو میلیون ریال ، هزینه جراحی های مجاز سرپایی تا سقف دو میلیون ریال ، هزینه عیوب انکساری برای هردوچشم تا سقف پنج میلیون ریال و خدمات آزمایشگاهی تا سقف یک میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
وی گفت: در این بیمه تکمیلی ویزیت ،دارو ،اورژانس تا سقف پانصد هزار ریال ،دندانپزشکی تا سقف یک میلیون ریال ،
عینک برای هرنفر تا سقف هشتصد هزار ریال ،جبران هزینه های آمبولانس داخل شهرتا سقف پانصد هزار ریال و بیرون شهرتا سقف یک میلیون ریال تعهد شده است.
مسئول صندوق اعتباری حمایت ازنویسندگان و روزنامه نگاران استان یزد در پایان گفت:خبرنگاران و اعضای عضو این صندوق که نسبت ثبت نام اقدام کرده بودند می توانند همه روزه در ساعت های اداری برای دریافت کارت بیمه تکمیلی به این واحد مراجعه نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا