شهروندان ضمن استقبال از پخش هشدار هاي پليس فتا ناجا در مترو پايتخت خواستار تداوم اطلاع رساني اين پليس در خصوص جرايم فضاي سايبري از طريق رسانه هاي ملي شدند.
 معاونت اجتماعي پليس فتا ناجا در مرداد ماه سال جاري کليپ کوتاه انيميشن هاي اين پليس را با هدف اطلاع رساني و آگاه سازي عمومي شهروندان جهت پيشگيري از جرايم، در قطارهاي مسافربري مترو پايتخت پخش کرد.
در نظرسنجي بعمل آمده از مسافران مترو، تعداد زيادي از آنها ضمن استقبال از پخش هشدار هاي پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خواستار تداوم اطلاع رساني اين پليس، در خصوص جرايم فضاي سايبري از طريق رسانه هاي ملي شدند.
 اکثر شهروندان در اين رابطه اظهار داشتند که با به نمايش گذاشتن اين کليپ در مترو تعداد زيادي از افراد جامعه با پليس فضاي سايبري آشنا شده اند و حتي اين آگاه سازي باعث مي شود افراد خود در فضاي مجازي آگاه تر عمل کنند و به نوعي خود محورانه پليس خود باشند.
در تحقيقات صورت گرفته اکثر شهروندان وجود پليس را در فضاي مجازي ضروري دانستند و گفتند همين امر باعث مي شود خود کاربران از امنيت و آرامش رواني خاصي برخوردار باشند.
گفتني است، کليپ هاي پليس فتا ناجا در مترو با 7 موضوع(عکس هاي خصوصي، کنترل ارتباطات اينترنتي فرزندان، برداشت غير مجاز از حساب ها، سرقت قيلم ها و اطلاعات خصوصي از موبايل، کلاهبرداري از طريق فروش شارژ موبايل و پيامک بانکي در قطار هاي مسافر بري تهران در حال پخش است.
در اين راستا پليس فتا ناجا از همکاري معاونت فرهنگي اجتماعي مترو و فرماندهي يگان انتظامي مترو پليس پيشگيري پايتخت با پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا  در خصوص آگاه سازي شهروندان درباره جرايم فضاي سايبري تقدير و تشکر کرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا