"بمانعلی براتی" مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی طبس در خصوص پروژه های عمرانی گفت: با حضور مدیران ارشد استان یزد به مناسبت هفته دولت تعداد 31 پروژه زیربنایی و عمرانی جهاد کشاورزی شهرستان، افتتاح شد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: "مهندس حیدر نوروزی" معاون عمرانی استانداری یزد  که برای  شرکت در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت  به این شهرستان سفر کرده بود به اتفاق امام جمعه، قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان، سرپرست فرمانداری و مسئولین ادارات و نهاد های  شهرستان  از پروژه  اجرای عملیات آب و خاک تعاونی تولید منتظریه ( روستای بهارستان و کرد آباد ) بازدید نمود.

"محمود اسدی" مدیرجهاد کشاورزی شهرستان طبس هدف از اجرای طرح مذکور را تسطیح و یکپارچه سازی اراضی، ایجاد شبکه های آبیاری و احداث جاده های بین مزارع و در نهایت استفاده بهینه از آب و خاک و همچنین افزایش تولید و درآمد کشاورزان عنوان کرد.

وی افزود اعتبار طرح مذکور از محل سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی تامین و در این راستا تا کنون حدود 95 هکتار تسطیح و یکپارچه سازی شده  و4 کیلومتر کانال بتنی و 4 کیلومتر جاده بین مزارع نیز احداث شده است.

"بمانعلی براتی" مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی طبس در خصوص دیگر پروژه های عمرانی گفت: با حضور مدیران ارشد استان یزد به مناسبت هفته دولت تعداد 31 پروژه  زیربنایی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 476 میلیون تومان شامل، احیاء و مرمت  21  رشته قنات با اعتباری بالغ بر 344 میلیون تومان، احداث و بهسازی کانال های آبیاری عمومی  3 مورد  با اعتبار 45 میلیون تومان، احداث استخر تنظيمي آب کشاورزی 3 مورد با اعتبار 42 میلیون تومان و اجرای عملیات انتقال آب تا مزارع  4 مورد با اعتباری بالغ بر 45  میلیون تومان انجام شد.

براتی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر تثبیت اشتغال برای 30 نفر تعداد 305 خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا