یزدفردا:فرهنگ و هنر اسلامی ایرانی با قدمتی چند هزار ساله مولفه های مختلفی را دفع نموده است ولی پیوستگی خود را از دست نداده است و نوعی خود آگاهی و هوشیاری فرهنگی هنری همواره در ذهن مردم وجود داشته است . به همین منظور انجمن هنرهای تجسمی استان یزد جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت ارزشهای 8 سال دفاع مقدس و تلاش برای باز نگری روحیه  و جذب هنرمندان بسیجی دومین جشنواره ی هنر های تجسمی بسیج استان یزد را برگزار می نماید .
دبیرخانه ی دومین جشنواره ی هنر های تجسمی بسیج طی اطلاعیه ای فراخوان این جشنواره را به شرح زیر اعلام کرد :
دومین جشنواره ی هنرهای تجسمی بسیج با موضوعات ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  , بیداری اسلامی , امام خمینی (ره) , تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ی ایرانی می باشد .
در این فراخوان شرایط شرکت در جشنواره به این شرح است : هر متقاضی برای شرکت در هر موضوع و هر رشته می تواند 3 اثر را ارسال نماید , آثار باید بر روی لوح فشرده و با فرمتjpgوtifوباکیفیت 300dpiارسال شود  , تکمیل و ارسال فرم مربوط به فراخوان جشنواره به همراه رونوشت صفحه ی اول شناسنامه یا رونوشت کارت ملی و آ ثار باید تولید سال 90و91باشد.

مهلت ارسال آثار 30 مهرماه 91 , زمان برگزاری مرحله ی استانی جشنواره 30 آبان 91 و مرحله کشوری در دهه ی فجر 91 می باشد .
لازم به ذکر است دبیرخانه ی جشنواره به آدرس یزد – بلوار دانشجو – سازمان بسیج هنرمندان استان یزد –تلفن:0356284855 می باشد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا