کنسرت موسیقایی - نمایشی 'موسی و شبان' به‌ عنوان چهارمین اثر فاخر موسیقایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، از پنجم تا دهم شهریورماه به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان یزد، کنسرت موسیقایی - نمایشی "موسی و شبان"، کاری از "گروه موسیقی آفتاب" کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، به سرپرستی مهدی آرایی کارشناس موسیقی کانون استان، روزهای پنجم تا دهم شهریورماه در تالار فرهنگ اداره ارشاد اسلامی شهر یزد به روی صحنه خواهد رفت.

داستان موسی و شبان با همکاری اعضای پیشین و جدید و هنرمندان کانون استان یزد، مصطفی راغب و احسان توکل، آهنگ‌سازی و تنظیم شده است و ملودی‌های آن در دستگاه‌ها و آواز‌های ایرانی (نوا، دشتی، چهارگاه، راست‌پنج‌گاه و بیات ترک) آهنگ‌سازی شده است.

این اثر با همکاری 12 نوازنده، گروه کر و دو خواننده، در مراسم پایانی جشنواره قصه‌‌های بومی محلی، در حضور سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون به اجرا درآمد.

گفتنی است کنسرت موسیقایی - نمایشی موسی و شبان پیش از آن نیز در جشن برترین‌های کنکور شهرستان میبد که با حضور مشاهیر علم و فرهنگ و هنر کشور در 27 اسفند‌ماه برگزار شد به روی صحنه رفت و از یکم تا ششم فروردین‌ماه سال 91 در هتل صفائیه یزد مورد استقبال میهمانان نوروزی استان قرار گرفت. اداره ارشاد اسلامی شهرستان بهاباد نیز چند روزی را میزبان این کنسرت بود.

قرار است کنسرت موسیقایی - نمایشی موسی و شبان در بخش جنبی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد مقدس به روی صحنه برود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، روزهای پنجم تا دهم شهریورماه سال جاری، با اجرای این اثر در تالار فرهنگ اداره ارشاد اسلامی استان، میزبان هنرمندان، هنردوستان و شهروندان عزیز استان یزد می‌باشد و مطابق با سنوات قبل، هر شب از اجرای این اثر را به یکی از مفاخر استان یزد تقدیم خواهد نمود.

لازم به ذکر است که گروه تعاونی پیشگامان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، شرکت آرین ساختمان، شرکت صوتی تصویری پژواک و شرکت ترمه حسینی، با حمایت‌های خود، این اثر فاخر را همراهی می‌نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط، به کتاب‌فروشی‌ها و مراکز صوتی تصویری معتبر استان مراجعه فرمایند:

- کتاب‌فروشی چشمک واقع در میدان آزادی

- کتاب‌فروشی آگاه واقع در میدان باهنر

- بازارچه سینما تک

- محصولات صوتی تصویری تخت جمشید واقع در خیابان فرخی

- کیوسک مطبوعاتی میدان شهید بهشتی

از جمله مراکز تهیه بلیط "کنسرت موسیقایی - نمایشی موسی و شبان" می‌باشند. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا