یزدفردا :دكتر کلانتری در پيامي فرارسيدن سومين روز هفته دولت را که به نام روز كارمند نامگذاری شده به كاركنان دانشگاه پیام نور تبريك گفت.

متن پيام رياست دانشگاه پیام نور از اين قرار است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نيروي انساني از شأن و منزلت بسيار والايي برخودار است، تا آنجا که عدم چنين نيروي محرکه‌اي در بدنه‌ي هر سيستم اداري، موجب بروز مسائل جبران ناپذيري خواهد شد. چنانچه حضرت علي(ع) در نهج البلاغه مي فرمايد: "کارگزاران شايسته را در ميان گروهي بجوي که اهل تجربه هستند و از خاندانهاي صالح، آنها که در اسلام سابقه اي ديرينه دارند اينان به اخلاق شايسته ترند و آبرويشان محفوظتر است و در عواقب کارها بيشتر مي نگرند." به اهميت کار و کارگزاران با تقوا به خوبي پي خواهيم برد.

روز 4 شهريورماه در ايام هفته دولت و گراميداشت خاطره بزرگواراني چون شهيدرجايي و شهيدباهنر به نام «روز كارمند» نامگذاري شده است. بدون ترديد تلاش اين قشر شريف در همه نهادها و بخصوص دانشگاه زمينه‌ساز انجام ساير فعاليتهاست.

اينجانب بر خود ملزم مي‌دانم که اين روز را به کليه‌ي کارمندان سخت کوش، خدوم و متعهد دانشگاه تبريک گفته و براي شما عزيزان آرزوي توفيق روزافزون در رسيدن به کمال نهايي که همان قرب الهي است، از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت ‌نمايم."

و من الله توفیق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا