"دکتر محمدعلی عبداله زاده" به نقش تربیت درجامعه اسلامی، تأثیرگذاری فرهنگیان در ارتقای فرهنگ و راستایی جامعه و نقش فرهنگیان درپیشرفت عدالت اسلامی پرداخت و فرهنگیان را بعنوان موثرترین افراد در تامین و تربیت نیروی انسانی و تولید علم در کشور خواند.

طبس- سرپرستی یزدفردا: دکترمحمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس درمجلس شورای اسلامی باحضور در ساختمان اداری مدیریت آموزش وپرورش طبس با کادرستادی مدیریت دیدارنمود.

دراین بازدید طالبیان مقدم سرپرست فرمانداری، اعضای شورای اسلامی شهر، اعضای دفترنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی حضورداشتند و درابتدای این دیداردکترعبد الله زاده در نمازجماعت ظهر وعصر آموزش وپرورش درجمع کادرستادی مدیریت حضوریافت.

پس ازاقامه نمازجماعت ظهروعصر، نماینده مردم شهرستانهای طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در این دیدار گفت: با بررسی سیر تحولات گذشته در یک نگاه گذرا مشخص می‌شود که امروز سیر تحولات علمی و بشری بسیار فشرده و سریع شده و در واقع می‌توان گفت دوران جهانی شدن و فشرده شدن زمان و مکان است که این موضوع تلاش مضاعف جوانان و مسئولان کشورمان برای عقب نماندن از قافله را می‌طلبد.

"دکتر محمدعلی عبداله زاده" به نقش تربیت درجامعه اسلامی، تأثیرگذاری فرهنگیان در ارتقای فرهنگ و راستایی جامعه و نقش فرهنگیان درپیشرفت عدالت اسلامی پرداخت و معلمان را بعنوان موثرترین افراد در تامین و تربیت نیروی انسانی و تولید علم در کشور خواند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، از زحمات فرهنگیان که ماحصل آن درکسب مدال ها، رتبه ها، جایگاهها و....درسطح استان و کشور که بطورعینی قابل مشاهده است، تقدیر وتشکرنمود.

غلامحسین طاهری مدیرآموزش وپرورش ضمن تشکرازنماینده مردم درمجلس که بازدید از بزرگترین نهاد اجتماعی و تأثیرگذار شهرستان را در برنامه کاری خود و از بازدیدهای اول قرارداده اند، به جایگاه علمی، اجتماعی و فرهنگی آموزش وپرورش  درسطح شهرستان، استان و کشور پرداخت.

وی رتبه علمی آموزش وپرورش را درمقاطع مختلف تشریح نمود و ارتقای روند کمیت و کیفیت درآموزش وپرورش شهرستان را حاصل زحمات بی دریغ و ایثارگرانه ی فرهنگیان فرهیخته و تعامل خوب انجمن های اولیاء ومربیان با مدارس دانست.

طاهری توفیقات مکسوبه را درجایگاههای آموزشی وتربیتی برشمرد و اشاره ای به بعضی مشکلات آموزش وپرورش نمود.

کمبود فضای آموزشی درسطح شهرستان به عنوان یکی از مشکلات برای تحقق سند بنیادین و درخواست تخلیه فضای فعلی آموزش وپرورش شهرستان که دراختیار دانشکده فنی امام علی(ع) می باشد ازدیگر درخواست های مطرح شده در این دیدار بود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا