یزدفردا:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه تلاشهای موثری در کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد صورت گرفته است،گفت:فعالیتهای چند سال گذشته کانون فرهنگی و هنری مساجد استان قابل تقدیر است.

بهرام عبدالحسینی در مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد با بیان این مطلب افزود:کانون فرهنگی و هنری مساجد یزد در این چند سال علاوه براینکه در رشد کمی موفق بود در رشد کیفی نیز  توانست به موفقیت های چشمگیری دست پیدا نماید.

وی با اشاره به فعالیت 450کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان گفت:برنامه ریزی و جذب نخبگان مهترین برنامه این نهاد دربرنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت  باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تاکید کرد که کانون های فرهنگی و هنری باید به افراد اهل اندیشه و نخبه مجهز شوند.

وی معتقد است که مسائل روبه رشد کیفی در مساجد با حضور نخبگان رونق دوچندانی به خود می گیرد.

عبدالحسینی با بیان اینکه دشمن به دنبال خلوت نمودن مساجد است،تصریح نمود:مهمترین وظیفه ما در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد رونق بخشیدن به فعالیتهای فرهنگی در مساجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:با توجه به شرایط منطقه ای ،مساجد  نقطه عطفی هستد که بایدمورد توجه ویژه ازسوی دلسوزان نظام صورت بگیرد.

در ادامه این مراسم معاون بازرسی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد با تشکر از حمایتهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از کانون های فرهنگی و هنری،اظهار داشت:طی این چند سال فعالیت های متنوعی از سوی کانون مساجد یزد صورت گرفت.

حجه الاسلام حسینی خراسانی گفت:نباید مشکلات بودجه ای باعث شود رونقی که که در کانونهای فرهنگی و هنر صورت می گیرد کاهش پیدا نماید.

وی ادامه داد:فعالیتهای وزارت ارشاد با کانون مساجد گره خورده است که با عنایت مقام عالی وزارت شاهد رشد و شکوفایی کانونها در این دوره هستیم.

این مقام مسئول همچنین خواهان برنامه ریزی  و ارائه برنامه متنوع و جذاب از سوی کانونهای  فرهنگی و هنری مساجد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم محسن رستگاری بعنوان مسئول جدید کانوهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد معرفی و از زحمات علی حکیمیان تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا