نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در جمع 250 نفر از خیرین و نخبگان بهابادی مقیم یزد گفت: امروز راهکار اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) تولید کار و سرمایه برای نیازمندان است.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی :" کمیته امداد انصافاً در چند سال اخیر عملکرد خوبی در راستای توانمند نمودن نیازمندان داشته است"

   نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در جمع 250 نفر از خیرین و نخبگان بهابادی مقیم یزد  گفت: امروز راهکار اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) تولید کار و سرمایه برای نیازمندان است. 

 به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و جمعی از مسئولین شهرستان بهاباد برگزار شد، محمد صالح جوکار اظهار داشت: کمیته امداد انصافاً در چند سال اخیر عملکرد خوبی در راستای توانمند نمودن نیازمندان داشته است .

وی با اشاره به خیرات و برکات ماه مبارک رمضان تصریح کرد: باید ماه مبارک رمضان را به درستی درک کنیم  و فرصت دستگیری و رسیدگی به نیازمندان را از دست ندهیم و همه در راستای اعتلا و پیشرفت کشورمان حرکت کنیم.

وی با اشاره به حضور پرنشاط و گسترده مردم بهاباد در عرصه های مختلف بیان داشت: مسئولین شهرستان بهاباد باید با اراده محکم و همت والا راههای توسعه را با بهره گیری از نخبگان شناسایی شده و با تشکیل اتاق فکر در جهت رشد و تعالی آن شهرستان زمینه را فراهم سازد ./.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا