تشكيل نخستين جلسه هماهنگي به منظور برگزاري با شكوه مراسم شكست آمريكا در صحراي طبس



به گزارش يزدفردا بله نقل از روابط عمومي استانداري يزد، در اين جلسه كه با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي و فرماندهان سپاه برگزار شد. مدير كل سياسي و انتظامي استانداري يزد تعامل همه دستگاه هاي اجرايي در به تصوير كشيدن شكست آمريكا در صحراي طبس را يك ضرورت بر شمرد و گفت: به منظور برگزاري با شكوه اين مراسم كه ياد آور به هم پيچيدن هيمنه نظاميان آمريكايي با قدرت الهي است همه دستگها هاي اجرايي بايد با تعامل و هماهنگي كامل در بر پايي هر چه بهتر اين مراسم تلاش كنند.


سيد محمد حكيمي انتقال ارزشهاي معنوي اين واقعه بزرگ و تاريخي به نسل جوان انقلاب اسلامي را بسيار حائز اهميت عنوان تصريح كرد: امسال بيش از يكهزار نفر از عدم اقشار جامعه به ويژه دانشجويان و دانش آموزان در مسجد شكر اين شكست تاريخي را جشن مي گيرند.

سرهنگ پاسدار علي هژبري مدير كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان هم در اين نشست با اشاره به برنامه هاي پيش بيني شده براي اين مراسم افزود: پس از برگزاري جلسات پي در پي با فرماندهان رده هاي مختلف سپاه و تيپ مستقل 18 الغدير برنامه هاي گسترده و منسجعي از قبيل برپايي سخنراني/ اجراي مسابقه و ديگر فعاليتهاي فرهنگي همزمان با سالروز اين واقعه بزرگ در مسجد شكر برگزار مي شود. حسيني معاون و ورزش سازمان تربيت بدني استان نيز از حركت تيم كوير نوردي در صحراي طبس به همين مناسبت خبر داد و اظهار داشت: اين تيم 48 ساعت قبل از سالروز واقعه با شركت ورزشكاران استاني و كشوري حركت مي كند و همزمان با پنج ارديبهشت ماه در محل حادثه خواهد بود.

عبدالحسيني قائم مقام سازمان صدا و سيما مركز يزد هم در اين جلسه هماهنگي بسترسازي فرهنگي و ايجاد فضاي معنوي در جامعه پيش از اين روز بزرگ را يادآور شد و افزود صدا و سيماي مركز يزد اين مراسم را بطور كامل ضبط مي كند و پوششي راديويي آن هم بطور زنده انجام مي شود.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا