در مراسمی با حضور مدیر كل تعزیرات حكومتی استان یزد و فرماندار تفت رییس جدید اداره تعزیرات حكومتی شهرستان تفت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، در این مراسم كه معاون فرماندار و برخي مسئولان شهرستانی حضور داشتند مدیر كل تعزیرات حكومتی استان یزد ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارك رمضان ،به فعالیتها و وظایفی كه بر عهده سازمان تعزیرات حكومتی گذاشته شده اشاره كرد.

حسینی افزود:با اینكه سازمان تعزیرات حكومتی طیف وسیعی از خدمات را در حوزه تخلفات اقتصادی،بهداشت و درمان،امور دارویی و قاچاق كالا و ارز برعهده دارد اما یك مرجع صرفا رسیدگی است و در مباحث نرخ گذاری و گرانی كالا هیچ دخالتی نداشته ولی بر گرانفروشی كنترل دارد.

وی با تشكر از تعامل خوب مسئولین شهرستان بویژه نیروی انتظامی با این اداره ،حضور فیزیكی نیروی انتظامی را در اداره تعزیرات ضروری دانست.

وی افزود: اگر این عزیزان حضور نداشته باشند تمام اقداماتی كه دستگاههای نظارتی انجام می دهند با به تاخیر افتادن اجرای حكم ،بیهوده خواهد بود.

حسینی كمبود نیرو با وجود وسعت كار را یكی از مشكلات این سازمان ذكر كرد و گفت:با وجوداین مشكل علیرغم تلاش بسیاری كه همكاران ما انجام می دهند امكان به تاخیر افتادن رسیدگی به پرونده ها وجود دارد.

فرماندار تفت نیز در این جلسه با تشكر از زحمات رییس قبلی و پویا بودن این اداره در شهرستان آمادگی مجموعه فرمانداری و دستگاههای مرتیط را با این اداره اعلام كرد.

محمد حسین جوادی رییس قبلی اداره تعزیرات حكومتی تفت با اشاره به فعالیتهای خود درشهرستان افزود:شهرستان تفت نسبت به شهرستان های دیگر علیرغم نداشتن واحد صنفی زیاد ،وسعت جغرافیایی و كوهستانی بودن منطقه واحدهای نظارتی را با مشكل روبرو می كند و سعی شده تا در حد امكان خللی در امر رسیدگی و نظارت ایجاد نشود.

وی به كاهش پرونده های وارده به این اداره در سال جدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره كرد و افزود:در سال كذشته 825 فقره پرونده و امسال 233 فقره پرونده وارده داشته ایم.

در پایان مراسم از زحمات محمدحسین جوادی رییس قبلی این اداره قدردانی و وحید انوری بعنوان رییس جدید معرفی شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا