فرماندار تفت مسیر راهپیمایی روز قدس در اين شهرستان را اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت افزود: راهپیمایی روز قدس در مركز شهرستان تفت  همزمان با سراسر كشور از ساعت 11 و 30 دقيقه صبح روز جمعه آغاز می‌شود و با شركت در نمازجمعه به پایان خواهد رسید.

وی افزود: این راهپیمایی از ابتداي خيابان غياث آباد آغاز و با طی مسیر خیابان شهيد بهشتي و میدان قدس به مصلي بزرگ تفت، محل برگزاری نماز سیاسی ـ عبادی جمعه ختم می‌شود.

"ابوالقاسم دهقان" با اعلام اینكه روز قدس متعلق به تمام مسلمين جهان است، از مردم  ولايتمدار و متعهد اين شهرستان خواست تا با حضور گسترده و با شكوه خود در راهپيمايي هاي روز قدس كه در سطح شهرستان و دهستان ها برگزار مي شود  بار دیگر  تجديد بيعتي با آرمان هاي امام راحل (ره) و رهبرمعظم انقلاب نموده و ضمن حمايت از مردم مظلوم فلسطينف انزجار خود را از سياست هاي استكبار و اسرائيل غاصب اعلام نمايند.

فرماندار شهرستان تفت به حوادث تاسف بار و كشتار مردم مظلوم و بي گناه ميانمار، سوريه و بحرين اشاره و از ملت شريف ايران اسلامي بويژه مردم هميشه در صحنه تفت خواست تا با حضور پرشور و باشكوه خود در راهپيمايي اين روز ،اين فجایع اخیر را محكوم نموده و با ملت شریف اين كشورها، ابراز همدردي نمايند.

وی با بیان اینكه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشكوه تر این راهپیمایی در شهرستان فراهم شده است، برگزاری مسابقات متعدد، برپایی نمایشگاه فرهنگی، نشست هاي متعدد و غیره از دیگر برنامه‌های این روز است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا