مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق گفت در ضیافت افطاری تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بافق در سالن کنفرانس آهنشهر بافق با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت  : هدف مجموعه مدیریت شرکت سنگ اهن بافق  آبادانی و پیشرفت شهرستان است.که باید خبرنگاران در این زمینه یاریگر این مجموعه باشند.

محمد جواد عسکری  با بیان اینکه از زمان مدیریت این مجموعه  تا کنون  جلسات خوبی با تمام گروهها و قشرها داشته است افزود:سعی شده است از نقطه نظرات و ظرفیت همه قشرها و گروههای شهرستان  جهت پیشرفت شهرستان استفاده شود .

وی خاطر نشان کرد:با اتحاد وهمدلی که از درک متقابل و تحمل یکدیگر ایجاد می شود، بتوانیم برنامه های عظیمی که برای ارتقاء جایگاه ، صنعتی کردن شهرستان ترسیم شده ، به سرانجام برسانیم .
عسکری با اشاره به نقش و وظیفه خبرنگاران در آگاه سازی مردم ادامه داد : شهرستان ما طی بیش از سی سال خوراک سنگ آهن جاهای دیگر را فراهم کرده و الان که همدلی بسیار مناسبی بین مسئولان اجرایی وبومی شهرستان ایجاد شده ، اصحاب رسانه انتظار می رود با اطلاع رسانی شفاف مانع از اختلاف و  حاشیه سازی بعضی افراد نا آگاه شوند  

و همچنین از خبرنگاران خواست با اطلاع رسانی دقیق و به موقع  شایعات کذب را خنثی کرده وباعث تمرکز مسئولان در آبادانی شهرستان شوند.
وی در ادامه به انجام طرح های در دست اقدام شرکنت سنگ آهن بافق در زمینه ایجاد صنایع جوار معدنی بیان داشت : در سالهای گذشته بسیار بحث آلگومراسیون پیچیده وسردر گم بود که در طول مدیریت اینجانب ، با وجود مشکلات فراوان پیگیری های مستمری با شرکت های چینی دست اندر کار صورت گرفت و از حالت راکت خارج و قرار بر این شد که تا آخر سال این مجموعه شروع به کار کند.

وی ادامه داد:در کنار آن نیز مجوز ایجاد کارخانه پنج میلیون گندله سازی دولتی در شرایطی که اصل ۴۴ اجازه نمی داد از وزارت خانه های مربوطه گرفته شد که امیدوارم با ایجاد این پروژه های عظیم ،علاوه بر حل مشکل اشتغال ، بافق را به جایگاه واقعی خود در استان برسانیم.

مدیر عامل شرکت سنگ اهن بافق گفت : مردم بافق منتظر خبر های خوش شرکت سنگ اهن مرکزی بافق در زمنیه توسعه و عمران شهر و ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا