کانونهای تخصصی قرآنی و علمی در یزد گشایش می یابد
دبیرخانه کانون مساجد استان یزد اعلام کرد: در سال جاری کانون های تخصصی قرآنی، پژوهشی، دینی و علمی توسط دبیرخانه کانون های استان یزد گشایش می یابد .

حجت الاسلام علی اکبر دشتی، با اشاره به برنامه های این دبیرخانه در سال 86 گفت: برگزاری دوره های آموزش در سطح وسیع در کانون ها و افتتاح کانون های تخصصی قرآنی، ورزشی، دینی و پژوهشی، تهیه بروشور، جزوه و اجرای برنامه به مناسبت های دینی و ملی از جمله برنامه هایی است که دبیرخانه استان یزد در سال 86 در نظر گرفته است .

وی برگزاری همایش ها و یادوارها با موضوعات قرآنی، علمی و پژوهشی با حضور اساتید برجسته و اهدای کتاب های تخصصی در زمینه های مختلف دینی و علمی، برگزاری اردوهای اماکن زیارتی و استان های همجوار (اصفهان،شیراز) در سال 86 را از دیگر برنامه های کانون های مساجد این استان ذکر کرد .

به گفته وی ، بررسی و پاسخگویی به شبهات موجود در بین افکار نسل جوان، امضای تفاهم نامه برای استفاده بهینه از نیروهای فعال مساجد و ادارات برای بالا بردن سطح توان کاری و فکری با استفاده از خبرگان و کارشناسان متخصص در امور دینی یکی از بهترین برنامه هایی است که دبیرخانه استان یزد در سال 86 برای مسئولان و اعضا کانون ها در نظر گرفته است.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا