شورای آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز تفت صرفا برای حل مشکلات اموزشی دانشجویان این مرکز آموزشی فعال شده است.
مسوول آموزش دانشگاه پیام نور مرکز تفت امروز با اعلام این مطلب گفت شورای اموزشی این مرکز اموزشی از حدود 1سال پیش فعالیت خود را شروع و در 26 جلسه به بیش از 280  پرونده و مشکل دانشجویی رسیدگی کرده است.
نجم السادات میرکریم زاده با بیان اینکه بیش از 80 درصد موارد مطرح شده در قالب آیین نامه های آموزشی مورد موافقت قرار گرفته است افزود با حدود 40 مشکل هم بعلت مغایرت با ایین نامه ها مخالفت شده است.
وی ثبت نام و حذف و اضافه خارج از موعد مقرر،  لغو عدم مراجعه به مدت یک نیمسال تحصیلی، اصلاح نمره،  بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان مهمان، انتقالی و شرکت در کلاس ، ثبت نام دانشجویان جدید الورود و برنامه ریزی آموزشی را از مهمترین مباحث مطرح شده  در جلسات شورای اموزشی این مرکز عنوان کرد و افزود در جلسات شورای اموزشی مرکز تلاش می شود با رعایت قوانین و مقررات در حد امکان به نفع دانشجویان رای صادر شود.
مسوول آموزش دانشگاه پیام نور مرکز تفت کارهای کارشناسی و مشارکت حداکثری کارشناسان در مسایل آموزشی را فلسفه تشکیل شورای اموزشی این مرکز اعلام و خاطرنشان کرد این شورا متشکل از رییس مرکز، معاون مرکز، مسوول اموزش و کار بر ارشد سیستم گلستان و کارشناسان اموزش در رشته های مختلف است که تاکنون بازخورد بسیار خوبی داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا