در ديدار مدير كل تامين اجتماعي استان يزد با فرماندار تفت بر ضرورت ایجاد یك پلی كلینیك و یا بیمارستان تخصص تامین اجتماعی در این شهرستان تاكيد شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،فرماندار تفت در اين نشست مهمترین عامل موفقیت مجموعه تامین اجتماعی تفت را اخلاق مردمی و برخورد خوب مدیریت و كارمندان هم در بخش تولید و صنعت و هم در بخش مردمی دانست.

"ابوالقاسم دهقان"، پراكندگی و گستردگی،وجود یك سوم روستاهای استان در شهرستان،خدمات درمانی به بخش عظیمی از جمعیت روستایی استان،ییلاقی بودن و پذیرش جمع كثیری از مردم استان در ایام تعطیلات و تابستان،سكونت بیمه شدگان یزدی در تفت و افتخار خدمت رسانی تنها بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهیدبهشتی تفت به هموطنان از سایر شهرستانهای دور و نزدیك را عللی دانست بر ضرورت ایجاد یك پلی كلینیك و یا بیمارستان تخصص تامین اجتماعی در این شهرستان.

وی از مدیر كل تامین اجتماعی استان خواست تا با پی گیری و اقدامات لازم در این مورد مسئولین و مدیران شهرستان را یاری نمایند چرا كه وجود این بخش می تواند بار سنگینی ازخدمات درمانی استان را كاهش دهد.

مدير كل تامين اجتماعي استان يزد هم در اين نشست گفت:با وجود ناهمگونی جغرافیایی،پراكندگی و گستردگی شهرستان ، بالغ بر 1400 مستمری بگیر و 2400 پرونده مطالباتی فعال و نیمه فعال این نهاد حداقل ها را كسب نموده و قابلیت ارتقاء یافتن را دارد.

حميد رضا صارمي با بیان اینكه نیروهای انسانی سازمان تامین اجتماعی استان نیروهای بسیار متعهد و وظیفه شناسی هستند افزود:فعالیت مجموعه بیمه شهرستان تفت نیز با داشتن مدیریت و كارمندان وظیفه شناس و مردم قانع قابل ستودنی است.

وی همچنین از همدلی و همیاری مجموعه فرمانداری و روسای واحدها و سازمانها ی اداری با این شعبه قدردانی نمود.

رییس تامین اجتماعی این شهرستان نیز با اشاره به فعالیتهای این شعبه افزود:60 درصد مردم شهرستان زیر پوشش تامین اجتماعی قرار داشته و از خدمات متنوع آن بهره مند می شوند.

محمدرضا روحی پناه افزود:این شعبه در 4 ماهه امسال بالغ بر 31 میلیارد و500 میلیون ریال بابت تعهدات بلند مدت،كوتاه مدت و بیمه بیكاری پرداخت كرده است

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا