فرماندار شهرستان تفت به مناسبت برگزاری دومین یادواره 45 شهید طزرجان و سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیتالله حاج میرزا محمد حسن احمدی فقیه پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت ،متن کامل این پیام به این شرح است  :

«من المومنين رجال صدقوا ماعاهدوا الله عليهفمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا»

خداوند ، شهادت را درب بزرگ ورود به قرب خويش قرار داد و نويد « يا ايتها النفسالمطمئنه ارجعي الي ربك »  را از ديار قدسي خود سرداد تا همگان بدانند كه به سوياين باب بايد مشتاقانه شتافت و از منيت و دنيايي بودن برهنه و مطمئن و راضي در درونآتش شوق خالق كون و مكان غرق گشت.


خداوند با عنايت خود در پي انقلاب شكوهمنداسلامي و آغاز جنگ ظالمانه تحميلي درب ها ي ورود به خلد برين را بر روي مسلمانانايران گشود و جوانان برومند ما را شايسته مصاحبت خويش دانست و رهبري از نسل پاكانبيا را امام خويش  قرار داد چرا كه براي هر امت بهشتي ،  امامي است و امام اينامت را خميني كبير (ره) مقرر فرمود .

تمامي شهداي عزيز ايران اسلامي از جمله 45 شهيد بزرگوار طزرجان شهاب ثاقب اين امت بودند كه بر سر ستمگران و كينه توزان اينانقلاب فرو ريختند و خود نيز به ستارگان آسمان پيوستند . دلاوريها ، رشادت ها ومجاهدت هاي اين بزرگان صفحات نوراني تاريخ اين منطقه خواهد بود و خون پاك آنان نواي حقانيت و سعادت اين كشور گرديد .

ما همواره به وجودمزارهاي مطهر شهدا همچون روضه رضوان مباهات خواهيم نمود و گرد آنان پروانه وارخواهيم چرخيد و مقامشان را پاس داشته و آموزه هايشان را با آرزوي شهادت در راه نائببر حق غائب منتظر (عج ) حضرت آيت ا ... العظمي خامنه اي (دامت بركاته ) سر لوحه حيات خويش قرار خواهيم داد .

اينجانب به مناسبت دومين يادواره 45 شهيد عزيز اين ديار و سالگرد ارتحال عالم عامل، فقیه مجاهد، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله حاج میرزا محمدحسن احمدی فقیه‌یزدی که عمری طولانی را در خدمت به اسلام و مسلمین و مذهب حقه اهل بیت علیهم السلام و حوزه‌های علمیه دینی سپری و طلاب و فضلای برجسته‌ای را تقدیم دین مبین اسلام نمود و بدون شک آثار این فاضل فرهیخته در عرصه اندیشه و دین،  همچون نگینی درخشان باقی خواهد ماند به مقام شامخ اين شهداي والا مقام و خانواده هاي معظم آنان و بيت مكرم حضرت آيت الله احمدي فقيه اداي احترام نموده و ازتمامي دست اندركاران برگزاري اين يادواره كه در راه احياي ياد و نامشهدا تلاش كردند تشكرمي نمايم .در پایان از اهالی متدین و قدرشناس شهرستان تفت،دهستان شیرکوه و از جمله روستاهای طزرجان،حسین اباد،باقی اباد،مزرعه علی،ده بالا، بنستان، مزرعه مستوفی و روستاهای همجوار بنادک سادات، فخرآباد،ثانی آباد و ... دعوت به عمل می آید فعالانه در این مراسم شرکت نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا