در مراسمي با حضور مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري يزد، فرماندار و معاون فرماندار تفت مراسم روز خبرنگار شب گذشته در محل فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداری یزد، در اين مراسم گفت:رسالت خبرنگاران در این برهه زمانی حساس بوده و باید روحیه امید و نشاط را در بین مردم تقویت نمایند.

'سید عبدالمجید قائم محمدی' در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان تفت با حضور فرماندار،معاون و خانواده مرحوم عبدالجبار قرائی اولین عكاس دوران دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) و تبریك روز خبرنگارهدف از برگزاری این مراسم درفرمانداریهای هر شهرستان را ارتباط بیشتر بین فرمانداران و اصحاب رسانه عنوان كرد.

وی با تجلیل از عزیزانی كه قلم بدست گرفته و در عرصه اطلاع رسانی و روشنگری افتخار خدمت در نظام مقدس اسلامی را دارند افزود:در وضعیت كنونی كه دشمنان از هر لحظه برای ضربه زدن به نظام ما و خالی كردن دل مردم به بهانه های مختلف تلاش می نمایند وظیفه ما و شما این است كه با منعكس كردن اخبار صادقانه و خدمات دولتمردان روحیه امید و نشاط را دردل مردم تقویت نماییم.

قائم محمدی، روابط عمومی فرمانداری تفت را یكی از موفق ترین روابط عمومیها در استان معرفی كرد و با بیان اینكه فرمانداری تفت در بها دادن به خبرنگاران و انعكاس خبری جلودار می باشد از فرماندار و رییس روابط عمومی فرمانداری كه به اصحاب رسانه اهمیت داده و فضا را برای انجام رسالت خطیری كه برعهده آنها است فراهم نموده تشكر نمود.

فرماندار تفت نیز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی(ع) و تبریك روز خبرنگارو تجلیل از خانواده مرحوم قرائی با بیان اینكه عزیزانی كه در این محفل حضور دارند نمایندگانی از مناطق مختلف شهرستان هستند از آنها خواست تا به گونه ای رفتار نموده و دست به قلم ببرند كه هم مورد اعتماد مردم و هم دولت باشند.

ابوالقاسم دهقان افزود:شما اصحاب قلم باید در حین انعكاس مشكلات و مطالبات مردم و بیان انتقادات ،همه مسائل اجتماعی را در نظر گرفته تا به فرهنگ و دیانت و اصالت مردم لطمه وارد نشود و دولت را در اجرای اهداف خود یاری نمایید.

وی مهمترین رسالت خبرنگاران را انعكاس موثر و به موقع خدمات دولتمردان به مردم و مشكلات و مطالبات مردم به آنها دانست و گفت:شما باید با قلم و گفتارصادقانه در پیشرفت و آبادانی مناطق خود سهیم باشید.

همسر مرحوم عبدالجبار قرائی نیز به گوشه ای از فعالیتهای این مرحوم در به ثبت و ضبط رساندن آثار ارزنده در دوران دفاع مقدس و مراسمات و سنتهای مردم شهرستان اشاره كرد.

در پایان مراسم ،خبرنگاران مسائل،مشكلات و پیشنهادات خود را بیان نموده و از طرف فرمانداری لوح تقدیر به رسم یادبود به آنها تقدیم شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا