دو پایگاه امداد و نجات  جاده ای در شهرستان بافق یزد ساخته می شود.
مقدمات ایجاد دو پایگاه جاده¬ای در بافق فراهم شده و قرار است این پایگاه¬های امداد جاده¬ای در مسیر یزد-بافق در کنار مسجد ابوالفضل(ع) و مسیر بافق - بهاباد در سه¬راهی سه چاهون که هر کدام 35 کیلومتر با شهر بافق فاصله دارند ایجاد شود.
مدیر عامل جمعیت هلال¬احمر استان یزد با اعلام این خبرگفت: با مشخص شدن پیمانکار و واگذاری زمین مربوطه، عملیات عمرانی ساخت پایگاه سه چاهون تا هفته آینده آغاز می شود.
کاظم مشرف تصریح کرد: پایگاه امداد¬ونجات سه چاهون با اعتبار 800 میلیون ریال در زمینی به وسعت 350 متر مربع در سه راهی این محور ساخته خواهد شد.
مشرف همچنین به برگزاری مناقصه ساختمان امدادی ، فرهنگی هلال احمر بافق نیز اشاره کرد و گفت: با انجام این مناقصه و مشخص شدن پیمانکار، آهنگ ادامه کار ساختمان این مرکز با همکاری مسئولان، شتاب بیشتری می گیرد. ایشان شرایط حاکم بر طراحی و انتخاب پیمانکار، نوع مصالح و نظارت در ساخت را از مهم ترین عوامل کندی روند کار ساخت ساختمان اداری و فرهنگی هلال احمر بافق برشمرد.
وی ابراز امیدواری که با تعامل، همدلی و همکاری مسئولان، همه وظایف و ماموریت¬های مشخص شده جمعیت هلال احمر در شهرستان بافق در سال جاری به سرانجام برسد. وی ضمن اینکه ایجاد داروخانه هلال احمر در بافق را ضروری دانست، گفت: به دلیل محروم بودن منطقه و نداشتن نیروی متخصص و فنی برای داروخانه هلال احمر این شهر، تا کنون افتتاح این داروخانه امکان پذیر نشده است.
مشرف اضافه کرد که در صورت تکمیل نیروی انسانی فنی، داروخانه هلال احمر با توجه به ضرورت آن در بافق افتتاح می شود.
وی همچنین گفت: با توجه به اینکه شهرستان بافق دارای حوادث جاده¬ای و ریلی و زلزله، کوهستان و کویری است ضرورت دارد که تیم های تخصصی بیشتری در این شهرستان تشکیل و آموزش های مربوطه نیز ارائه شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا