معاونت عمراني استانداري يزد از پايگاه هاي اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي، پايگاه هاي هلال احمر و پليس راه هاي مسير يزد به عقدا بازديد و از نزديک در جريان فعاليت هاي اين مراکز قرار گرفت.

 

 

سيد عليرضا نبوي زاده که در معيت رئيس سازمان هلال احمر، رئيس راهنمايي و رانندگي، دبير شوراي ترافيک و جمعي از کارشناسان اين شورا، از شرايط فراهم شده براي مسافران نوروزي در طول اين مسير بازديد به عمل مي آوردو با حضور در پليس راه ارکان – نائين با قدرداني از خدمات نيروي انتظامي، هلال احمر و ساير مراکز دخيل در فراهم آوردن امکانات نوروزي براي مسافران گفت: متأسفانه هنوز نيز شاهد وارد آمدن خسارات جاني و مالي به هم وطنانمان در ايام نوروز هستيم که اين خود، به خوبي بيانگر اين مسئله است که هنوز جا براي کار داريم.
وي به اقدامات خوب مجموعه پليس راه از جمله گشت نامحسوس، مستقر کردن اکيپ هاي ويژه و سيار در طول مسير و خدمات شبانه روزي اين نيروهاي خدوم اشاره کرد و ادامه داد: جان انسان ها بسيار حائز اهميت و حراست از آن بر همه مسئولين واجب است که اين مسئله به خوبي بيانگر ميزان اهميت و نقش حضور نيروهاي انتظامي و راهنمايي و رانندگي است. وي با اشاره به افزايش ورودي به شهر يزد در نوروز امسال گفت: رشد ورود مسافران نوروزي به استان نشان دهنده فعاليت خوب نهادهاي درگير با اين مسئله است که جاي تشکر و قدرداني دارد. اگر تمام اين فعاليت ها تنها منجر به نجات جان يک نفر شود ارزشمند و قابل دفاع است. 

 

 

 نبوي زاده به توزيع اعتبارات و مبحث بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: اعتباراتي که به طور مستقيم با جان انسان ها در ارتباط است بايد در اولويت کار قرار گيرند. وي به تصميم شوراي ترافيک مبني بر هدايت اعتبارات راه در جهت نگهداري از جاده ها اشاره کرد و گفت: اگر بتوانيم راه هاي ساخته شده را بر اساس استانداردهاي جهاني ايمن سازي کنيم اقدام مهمي انجام داده ايم که بايد اين مسئله با جديت در دستور کار ارگان هاي مسئول قرار گرفته شود. وي به مصوبات سفر اخير رياست جمهوري و هيئت دولت به يزد اشاره کرد و گفت:  بر اساس اين مصوبات، وزارت بهداشت و درمان متعهد است کليه ساختمان هاي امداد جاده اي که ساخته مي شود را به امکانات لازم تجهيز نمايد. لذا بايد از شرايط فراهم شده به نحو مطلوبي استفاده شود. وي در پايان ضمن تشکر از خدمات شبانه روزي همه نيروهاي فعال در بحث تسهيلات نوروزي و ارائه خدمات به مسافران، خواستار تدوين دلايل و عوامل تلفات جاده اي به منظور يافتن راهکاري براي آن شد.

 

در اين ديدار، مسئول پليس راه اردکان – نائين گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته نيروي هاي راهنمايي و رانندگي در ايام نوروز را ارائه و به برخي از مشکلات در اين زمينه اشاره کرد.

 

 

لازم به ذکر است معاون عمراني استاندار در طول مسير يزد به عقدا از کليه پايگاه هاي امدادرساني و اطلاع رساني به مسافران نوروزي بازديد و از نزديک در جريان خدمات و فعاليت هاي پرسنل اين مراکز قرار گرفت

يزد فردا --- روابط عمومي استانداري

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا