در مراسمی با حضورامام جمعه تفت، رییس كل دادگستری استان یزد،فرماندار تفت و اعضاي شوراي اداري شهرستان تفت دادستان جدید اين شهرستان معرفی شد.

یزدفردا "در مراسمی با حضورامام جمعه تفت، رییس كل دادگستری استان یزد،فرماندار تفت و اعضاي شوراي اداري شهرستان تفت دادستان جدید اين شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در اين مراسم با بیان اینكه مجموعه دستگاه قضایی در تفت مجموعه بسیار مثبت و خوبی می باشد از تلاشهای دادستان سابق،قضات و دست اندركاران امور قضایی این شهرستان تشكرنمود و از دادستان جدید خواست تلاش و پیگیریهای دادستان قبلی را نیزادامه دهند.

رییس كل دادگستری استان نيز با اشاره به عهدنامه امیرالمومنین(ع) به مالك اشتر به ویژگیهای یك قاضی پرداخت و افزود:قاضی باید به پرونده ها با قدرت و دقت رسیدگی نموده و عدالت را در همه زمینه ها اجرا نماید."غلامحسین حیدری" با بیان اینكه قوه قضاییه ملجاء و پناهگاه مردم است هماهنگی و همكاری دستگاههای اجرایی را با دادگستری ضروری دانست.وی همدلی و تفاهم بین ادارات و دستگاههای قضایی را در شهرستان تفت ستود و اظهار امیدواری كرد با تداوم این همدلی و تفاهم بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر در سایه سار نظام جمهوری اسلامی عدالت را كه یكی از اهداف بزرگ این نظام می باشد اجرا نماییم.

 فرماندار تفت هم ضمن تشكر از مجموعه قضایی استان و شهرستان، دادستان سابق اين شهرستان  را مردی مخلص و خدایی دانست و از دادستان جدید خواست تا همكاری این مجموعه را با ادارات و دستگاههای اجرایی ادامه دهد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا