احمدی نژاد در جمع مردم مهریز : دشمنان ایران دستاوردی جز ننگ و ذلت نخواهند داشت

تلاش براي جلوگيري از ترويج راه انبياء نتيجه نخواهد داد

مردم ايران از حقوق خود در همه عرصه‌هاي علمي دفاع خواهند كرد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد :رئیس جمهور گفت: دشمنان کشور می دانند با سوء استفاده از سازمان های دست ساز و تحت سلطه خود نمی توانند حق ملت ایران را تضعیف کنند،لاجرم به دنبال جنگ های روانی هستند اما ملت ایران با استقامت و توکل به خدا پله های رسیدن به قله را با افتخار طی خواهد کرد .

دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه اولین روز از بیست وششمین سفر استانی خود بعد از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان مهریز با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری های پیشرفته گفت: بدانید تلاش شما برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران نتیجه نخواهد داد، شما با طراحی های شیطانی و اهرم های تبلیغاتی خود می خواهید مانع از رسیدن پیام محبت پیامبران به بشریت شوید اما بدانید ناتوانید و شکست خواهید خورد.


وی افزود: امروز ملت های عالم بیدار شده اند و تلاش شما با استفاده از بوق های تبلیغاتی برای جلوگیری از پیشرفت ملی و فرهنگی ملت ها نتیجه نخواهد داد و در این راه اشتباه می کنید .

احمدی نژاد با بیان اینکه ملت های عالم ازفضای تهدیدی که شما درست کردید خسته شده اند، گفت: بدانید که با مقابله با ملت ها به جایی نخواهید رسید وامروز ملت ایران مقتدر، یکپارچه و با توکل به خدا بر تمامی صحنه ها ایستاده واز همه حقوق خود بر تمامی عرصه های علمی و فناوری به ویژه عرصه هسته ای با قدرت دفاع خواهد کرد.

وی خطاب به دشمنان کشور تاکید کرد: تاریخ گواهی داده است آنهایی که بخواهند بر خلاف قانون ومنطق به حقوق ملت ما تجاوز کنند ملت ایران داغ ننگ پشیمانی را بر پیشانی آنها خواهد نشاند.

رئیس شواری عالی امنیت ملی با بیان اینکه این قدرت ها سعی دارند با جنگ روانی و تحرکات تفرقه انگیز ملت ما را متوقف کنند گفت: آنها می دانند با این گونه طراحی ها و نشست وبرخواست ها و سوء استفاده از سازمان های دست ساز و تحت سلطه خود نمی توانند حق ملت ایران را تضعیف کنند لاجرم به دنبال جنگ های روانی هستند اما ملت ایران با استقامت و توکل به خدا پله های رسیدن به قله را با افتخار برداشته و دراین مسیر حرکت خواهد کرد.

وی افزود: تنها راه افتخار و پیروزی در وحدت وایستادگی است و تردیدی ندارم که ملت ایران با هوشمندی این مسیر را ادامه خواهد داد و دشمنان هیچ دستاوردی جز ننگ و ذلت نخواهند داشت.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات امروز دنیا گفت: در طول تاریخ تمام ظلم ها و جنگ هایی که اتفاق افتاده حاصل انسان های خدا ناشناسی است که دل هایشان سخت و کینه ورز است. وقتی به فقر آفریقا در عین ثروت بی پایان نگاه می کنیم ریشه این فقر را در عملکرد این قدرت ها می بینیم.

وی با بیان این سئوال که امروز آمریکا و انگلیس در عراق چه می کنند و برای چه امده اند گفت: آنها به دروغ گفتند می خواهیم عراق را از چنگال دیکتاتوری نجات دهیم اما این دیکتاتور دست نشانده شما بود و با حمایت شما به کشورهای همسایه حمله کرد و از انواع سلاح های کشتار جمعی استفاده کرد و شما هم برای او هورا می کشیدید.

احمدی نژاد تصریح کرد: این قدرت ها گفتند ما به دنبال سلاح های کشتار جمعی هستیم حال که چیزی پیدا نکرده اید چرا در عراق مانده اید برای شما ملت، جوانان، کوچک و بزرگ مردم عراق اهمیتی ندارند بلکه شما آمده اید بر منابع نفتی عراق خیمه زنید و پایگاهی برای تعدی و زورگویی به ملت های منطقه ایجاد کنید.

رئیس قوه مجریه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضل بیکاری گفت: برای امر اشتغال جوانان مهریزی از منابع ارزان قیمت برای کارهای اقتصادی زودبازده در سال جاری 32 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم این مبلغ بتواند بخشی از این مشکل را حل کند.

وی در خاتمه از تخصیص اعتبار برای آماده سازی شهرک صنعتی، اختصاص بودجه برای آبرسانی، تاسیس آموزشکده فنی، اختصاص بودجه جهت احداث دانشگاه امام صادق (ع) و ساخت دوسالن ورزشی مخصوص دختران و پسران در شهرستان مهریز خبر داد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا