احمدی نژاد در جمع مردم ابرکوه: قدرت‌ها با جنگ تبلیغاتی به نتیجه نخواهند رسید

برای ساختن کشور نیاز به روحیه مجاهدت داریم



رييس‌جمهور گفت: قدرت‌هاي زورگو بايد بدانند كه هياهوها و بداخلاقي‌هايي كه به راه انداخته‌اند، نتيجه‌اي جز افزايش نفرت و كينه‌ي ملت‌ها نسبت به آن‌ها ندارد. آن‌ها با اين اقدام‌ها آبروي خود را مي‌برند و خشم ملت‌ها را از خودشان افزايش مي‌دهند و اين در حالي است كه ملت ايران محكم و استوار براي دفاع از حق خود در برابر مستكبران ايستاده است.

رئيس جمهور با بيان اين كه " بدون مجاهدت حقي به صاحب حق برنمي‌گردد" به زندگي پيامبر اسلام(ص) در مقطع برگزيده شدن ايشان از سوي خداوند اشاره كرد و افزود: ايشان بعد از مبعوث شدن به پيامبري براي هدايت انسان‌ها و اجرا كردن دستورات خداوند مجاهدت‌هاي زيادي داشتند و در برابر فشارها و سختي‌ها مقاومت كردند.


احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه " مجاهدت و تلاش رمز پيروزي است و خداوند هر كه را در راه حق مجاهدت و ايستادگي كند ياري مي‌نمايد" ادامه داد: مجاهدت در راه خدا رمز پيروزي است، حال اين مجاهدت مي‌تواند در ميدان اقتصادي، علمي، نبرد، ساختن و آباد كردن و يا ترويج ارزش‌ها و اخلاق اسلامي باشد.

احمدي‌نژاد مردم ايران و مردم ابر كوه را مردمي مجاهد و سختكوش توصيف كرد و گفت: عزيزان من؛ براي ساختن ايران اسلامي نيازمند روحيه‌ي مجاهدت و ايمان هستيم.

رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: در حال حاضر قدرت‌هاي زورگو در مقابل ملت ما صف‌آرايي كرده‌اند و اين امر به دليل وجود روحيه‌ي مجاهدت در بين ملت ماست. آن‌ها نگرانند كه ملت ما با داشتن چنين روحيه‌اي مسير ترقي و پيشرفت را به سرعت طي كرده و براي ديگر ملت‌ها سرمشق و الگو شوند. آن‌ها مي‌ترسند كه ديگر ملت‌ها نيز مانند ملت ايران راه آزادي، عزت و ايمان را انتخاب كنند؛ چراكه با انتخاب اين راه بساط ظلم و چپاول قدرت‌هاي زورگو از بين مي‌رود. آن‌ها به همين دليل در برابر پيشرفت ملت ما ايستاده‌اند. آن‌ها سعي مي‌كنند با ابزار تبليغاتي جنگ رواني سازمان‌هايي كه خود ساخته‌اند و تحت تسلط‌ شان است، مانع احقاق حق ملت ايران شوند، ولي بايد بدانند كه با يك ملت اهل ايمان و مجاهد روبرو هستند. ملت ايران در طول بيست و هشت سال پس از پيروزي انقلاب، با مجاهدت مرحله به مرحله مسير كمال را تا رسيدن به قله‌ي افتخار طي كرده است.

احمدي‌نژاد گفت: دشمنان بايد بدانند كه ملت ايران استوار ايستاده و از حق خود دفاع مي‌كند و تصميم نهايي خود را براي پيشرفت، ساختن و رسيدن به قله‌هاي پيروزي اتخاذ كرده است و با صلابت و محكم اين مسير را طي مي‌كند. ما به اين قدرت‌هاي زورگو مي‌گوييم؛ به خود زحمت ندهيد و براي خودتان مشكل درست نكنيد، ملت ايران محكم و يكپارچه ايستاده است. ما به آن‌ها مي‌گوييم؛ بدانيد اين حنجره‌دراني‌ها جنگ تبليغاتي و هياهوها كه به راه مي‌اندازند راه به جايي نمي‌برد. آن‌ها مسير اشتباهي را انتخاب كرده‌اند.

احمدي‌نژاد گفت: البته ما مي‌دانيم كه سران استكبار به خاطر استقامت ملت ايران از دست ملت ايران عصباني هستند. آن‌ها هر جا ببينند كه عمل صالحي صورت مي‌گيرد ناراحت و عصباني مي‌شوند. آن‌ها از هر نگاه و راه آزادي‌خواهانه و عدالت‌محورانه عصبي مي‌شوند. آن‌ها از هر ملتي كه بايستد و حق خود را مطالبه كند، عصباني و ناراحت مي‌شوند. ما به آن‌ها نصيحت مي‌كنيم از راه زشتي كه در پيش گرفته‌اند، برگردند. ما به آن‌ها مي‌گوييم عصبانيت شما تاثيري در راه ملت ايران ندارد. ملت ايران راه عزت را انتخاب كرده و با استقامت به پيش مي‌رود. به آن‌ها مي‌گوييم كه عصبانيت‌شان سودي ندارد. به آن‌ها مي‌گوييم؛ به لطف خداوند قادر نيستيد كه هيچ آسيبي به ملت ايران برسانيد. ما به آن‌ها مي‌گوييم؛ براي خود زحمت درست نكنيد و بيهوده آبروي خود را نبريد.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به اهميت ايران اسلامي اشاره كرد و گفت: يكي از ماموريت‌هاي اصلي دولت خدمت به مردم و ساختن كشور است و ما بايد همه با تلاش در تحقق اين هدف بكوشيم.

احمدي‌نژاد به اهميت رفع بيكاري و ايجاد اشتغال براي جوانان اشاره كرد و گفت: در اين راستا دولت تسهيلات ارزان ‌قيمتي را براي فعاليت‌هاي اقتصادي زودبازده براي جوانان و مردم در نظر گرفته كه سهم مردم ابركوئي از اين تسهيلات بيش از 22 ميليارد تومان است.

وي در بخش پاياني صحبت‌هاي خود به برخي از تصميمات دولت در ارتباط با مردم شهرستان ابركوه اشاره كرد و گفت: يكي از تصميمات دولت براي اين شهرستان مشخص كردن اعتبارات لازم براي تكميل زيرساخت شهرك صنعتي اين شهرستان و همچنين ايجاد يك منطقه‌ي نمونه‌ي گردشگري جهت اشتغال و آباداني اين منطقه و همچنين بخشودگي جرايم بانكي كشاورزان كه ناشي از خشكسالي است، مي‌باشد. ان‌شاءالله ما اعتبارات لازم را براي فراهم كردن آب كشاورزي لازم براي مردم اين شهرستان اختصاص خواهيم داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا