با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، امام جمعه و فرماندار تفت و مسئولین شهرستان آئین تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به دیدگاه تحول گرا در سازمان اوقاف کشور گفت: احیاء و شناسایی موقوفات و همچنین ارتباط قانونی با مستاجرین عزم عمومی و همکاری مدیران شهرستان را می طلبد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان بر ضرورت تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و احیاء موقوفات تاکید کرد و افزود: وقف و موقوفات هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

حاتمی ضمن اشاره به استعداد شهرستان تفت جهت سرمایه گذاری اظهار داشت: باغ علی نقی خان تفت (تالار احسان) با سرمایه گذاری بالغ بر 5 میلیارد تومان به عنوان مجموعه تفریحی توریستی از مهمترین پروژه های اوقاف در شهرستان تفت می باشد.

سخنرانی فرماندار و امام جمعه تفت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

حجت الاسلام مجتبی معقولان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان تفت نیز در سخنانی اوقاف را نهادی جهت ارائه خدمت به اهل بیت (ع) و قرآن کریم دانست و افزود:اجرای صحیح نیات واقفین خیر اندیش همیاری و همکاری مسئولین و سایر دستگاه ها را می طلبد.

یادآوری می شود حجت الاسلام حسین زارع زاده در ابتدای این مراسم گزارشی را از فعالیت های اوقاف در مدت مسئولیت خود ارائه داد.

در پایان از خدمات حجت الاسلام حسین زارع زاده تقدیر و حجت الاسلام مجتبی معقولان به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه تفت معرفی گردید.

گفتنی است این مراسم در تاریخ 2 مرداد 91 در محل مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان تفت برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا