فرماندار تفت از انتشار خبرهایی كه در شان فرهنگ و اصالت مردم این شهرستان نیست گله كرد و گفت:با انشار اتفاقات گاه و بیگاه در شهرستان نباید در شخصیت مردم و توسعه فرهنگی شهرستان خدشه ای وارد شود.

جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان تفت با حضور امام جمعه و فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،امام جمعه تفت در اين جلسه  با تبریك فرا رسیدن ماه مبارك رمضان بر فعالتر كردن و گسترش كارگروههای قرانی در شهرستان تاكید كرد.

"حجت الاسلام والمسلمين محمدرضا مدیح" با بیان اینكه كارگروه قرآنی خواهران و برادران فعال شده و مباحث قرآنی از روخوانی تا تفسیر و ترجمه صورت می گیرد افزود:امیدواریم به بركت این ماه مبارك این كارگروهها فعالتر شده و به خوبی ادامه یابد.

وی با بیان اینكه مسجد شهرك قدس تفت به مسجد جامع و مصلی بزرگ آیت الله حسنعلی تبدیل خواهد شد و در حال حاضر نماز جمعه شهر در این مكان برگزار می شود اظهار امیدواری كرد در آینده نزدیك و با همت مسئولین، مدیران و خیرین ،حسینیه امام تفت را نیز به یك مركز فرهنگی منسجم و مركز زنده شهر تبدیل نماییم.

امام جمعه تفت همچنین بر برنامه ریزی برای راهپیمایی روز قدس تاكید كرد.

فرماندار تفت نیز در این جلسه ضمن تبریك فرارسیدن ماه مهمانی خدا و استفاده بهینه از این ماه مبارك و با توجه به تغییر مكان اقامه نماز جمعه از مسجد امام به مسجد قدس و تبدیل شدن آن مكان به مصلی آیت الله حسنعلی گفت:همه ما موظفیم در این امر همكاری و همدلی داشته باشیم.

ابوالقاسم دهقان به رعایت مسائل تبلیغی در سطح شهرستان اشاره كرد و گفت:در مورد كالاهای خارجی نباید تبلیغاتی صورت بگیرد و مسئولان بر این امر نظارت كامل داشته باشند.

وی همچنین به مشكلات شهرستان در زمینه های مختلف اشاره كرد و از خبرنگاران خواست فقط به مسایل شهری اكتفا ننموده و با همراه شدن با سفرهای شهرستانی مسئولان به روستاها و مناطق مختلف از مشكلات و مسائل پیش روی مردم آن مناطق از نزدیك آگاه و آنها را به گوش مسئولین بالاتر برسانند.

فرماندار تفت از انتشار خبرهایی كه در شان فرهنگ و اصالت مردم این شهرستان نیست گله كرد و گفت:با انشار اتفاقات گاه و بیگاه در شهرستان نباید در شخصیت مردم و توسعه فرهنگی شهرستان خدشه ای وارد شود.

وی راه اندازی كتابخانه سیار به صورت هفتگی در روستاهای شهرستان را از مسئول اداره كتابخانه های عمومی خواستار شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا