شهردار تفت در  کارگروه های تخصصی مرکز فرهنگی شهید آوینی شهرداری تفت: پر كردن خلأهاي موجود در برنامه هاي فرهنگي اولویت كار این مركز است

به گزارش روابط عمومی شهرداری تفت، هفته گذشته جلسه کارگروه مناسبت های مركز فرهنگي شهيد آويني، به منظور هم فكري برای گرامیداشت مناسبت های مختلف در شهرداری برگزار شد.

در ابتدای اين جلسه كه با حضور شهردار، مدير مركز، روابط عمومي شهرداري و جمعي از فعالان فرهنگي شهر، به منظور هم فكري و ارائه راهكار جهت اجراي هر چه بهتر مراسم فرهنگي، پر كردن خلأهاي مناسبت ها و تقويت و پشتيباني از گروههاي فرهنگي- مذهبي برگزار شد "محمدحسين دهقاني" مشاور فرهنگي آموزشي شهردار و مدير مركز، ضرورت كار فرهنگي و وظيفه شهرداري در اين راستا را بيان كرد و در مورد راه اندازي مركز فرهنگي و وظايف آن توضيحاتي ارائه داد. وی کارگروه های تخصصی این مرکز را: مناسبتها، فرهنگ شهروندی، هنری و ورزشی عنوان کرد که دو معاونت هماهنگی و اجرایی آنان را یاری می کنند.

پس از آن "ابوالقاسم محي الديني"، شهردار تفت به عدم تصدي گري این مركز، در كار فرهنگي اشاره و تاكيد كرد: پر كردن خلأهاي موجود در برنامه هاي فرهنگي شهرستان بايد در رأس كار مركز قرار گيرد.

وي در ادامه به بیان برخی انحرافات موجود در برنامه های مختلف اشاره کرد و رفع این معزلات را در درازمدت خواستار شد.

در پايان، فعالان جوان فرهنگي تفت كه به اين جلسه دعوت شده بودند، نظرات و پيشنهادات خود را پيرامون مشكلات موجود در اين زمينه، مطرح كردند.

از مصوبات این جلسه برای ماه مبارک رمضان حمایت از برگزاری برنامه جزء خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ آیت الله حسنعلی (ره) بود.

جلسه کارگروه هنری نیز پیش از این با حضور چهره های هنری تفت برگزار شده بود که برنامه ریزی هایی برای آموزش و حمایت از برنامه های مناسب شد. استفاده از بوستان ها، الگو و منبع بودن مرکز، مکان مناسب برای مجموعه... از درخواست های حاضرین در این جلسه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا