یزدفردا:با حضور مدیركل بهزیستی استان یزد و فرماندار شهرستان تفت پروژه 16 واحدی آسمان از محل اعتبارات طرح نهضت تامین مسكن معلولان و مددجویان بهزیستی به بهره برداری و به مددجویان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، محمدحسین رحیمی نسب در مراسم افتتاح این واحدهای مسكونی كه امام جمعه، فرماندار، معاون و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند یكی از اساسی ترین محورهای توانمندسازی در حوزه بهزیستی را بحث مسكن دانست و گفت: در چند سال اخیر بویژه در دولت نهم و دهم توجه خاصی به مددجویان شده است.

وی سفرهای مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، پیگیری مسئولان و همت خیرین را در این امر مهم دانست و افزود:از سال 85 تاكنون 2000 واحد مسكونی به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

مدیركل بهزیستی استان یزد همچنین از سهمیه 1300 واحدی سال 91 به استان یزد خبر داد و گفت:از این تعداد 400 واحد روستایی و از طریق بنیاد مسكن واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینكه امروز همزمان 38 واحد مسكونی مددجویان بهزیستی در شهرهای یزد،خاتم،بهاباد و تفت واگذار می شود، گفت:16واحد مسكونی آسمان تفت در زمینی به مساحت 1250متر و سطح اشغال هر طبقه375 متراست كه در مجموع با 600 میلیون تومان هزینه ساخته شده است

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا