یزدفردا :دومین گردهمایی معاونین فرمانداران استان یزد در شهرستان تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در این گردهمایی  که با حضور معاون امور سیاسی و امنیتی استانداري، مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار شهرستان تفت و معاونين فرمانداران استان برگزار شد،ضمن تقدير و تشكر از حضور در اين شهرستان گفت: ملت که همواره برای زنده نگه داشتن اسلام همیشه در تلاش و تکاپوست و در این راه بیش از 25 هزار شهید داده است خدمت رسانی برای آنها یک سعادتی است که شماها بدست آورده‌اید.

"حجت الاسلام و المسلمين مديح" بيداري اسلامي انجام شده در كشورها را نشآت گرفته از جمهوري اسلامي خواند و افزود:جمهوری اسلامی افتخار مي كند كه اين بیداری اسلامی در دنیا به نام آن ثبت شده  است. وي در ادامه با قرائت چند حديث و روايت در خصوص ارزش خدمت و خدمت رساني به مردم بر انجام هر چه بهتر و بيشتر اين فريضه تاكيد كرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار هم در اين گردهمايي از فرهنگ سازی  به عنوان اولويت كارهاي معاونين فرماندار ياد كرد و گفت: پایگاه اصلی فرهنگ سازی در مساجد و مصلاهاست که مکانی برای ترویج نماز و قران خوانی مي باشد تا مردم با کلام خدا انس بگیرند و بايد در برنامه ریزی‌ها در بحث فرهنگ سازی پیش قدم باشید.

غلامحسين دشتي به ضرورت وجود تعامل مناسب بين فرمانداران و معاونين فرماندار تاكيد و افزود: شهرستاني موفق و پویا است که معاونین و فرمانداران آن در تعامل باشند. در اين جلسه هم چنين مدير كل سياسي و امنيتي استانداري و معاونين فرماندار به بيان مسائل و مشكلات حوزه كاري خود اشاره و تصميماتي اتخاذ گرديد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا