تأكيد استاندار يزد بر انسجام بيشتر دستگاههاي اجراي در پرداخت سهام عدالت

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، استاندار يزد بر انسجام و هماهنگي بيشتر دستگاههاي اجراي در پرداخت سهام عدالت به واجدين شرايط براي دريافت اين سهام در استان تأكيدكرد.

استاندار يزد با ابراز خرسندي از نحوه عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در پرداخت مرحله اول سهام عدالت در استان گفت:در پرداخت مرحله اول سهام عدالت در بين واجدين شرايط؛ عمليات ميداني انجام شده گواه مشكلات بسياري بود كه در مرحله دوم كمترين ناهماهنگي چه از دبيرخانه و چه از شركتهاي سرمايه گذاري پذيرفتني نيست.


ابوالقاسم عاصي انجام مستندسازي هاي لازم را براي چگونگي پرداخت سهام عدالت در بين اقشار ضعيف و آسيب پذير جامعه را يك ضرورت برشمرد و افزود: بايد با طراحي برنامه هاي اصلي بر روي كاغذ و تعيين وظايف و بكارگيري مباني نظري مرحله دوم توزيع سهام عدالت را با انسجام و كيفيت بهتري انجام دهيم چرا كه اين حركت نيازمند خلاقيت بالا و ابتكار عمل ويژه و منحصربه فرد مي باشد.

وي با اشاره به اقدامات گسترده و زيربناي دولت نهم براي ارتقاء سطح معيشتي مردم اضافه كرد: پرداخت سهام عدالت يكي از اين اقدامات به شمار مي رود كه با وجودانتقادات گسترده، دولت در اين زمينه بسيار خوب عملكرده است و ديگر اقداماتي نظير افتتاح صندوق مهر امام رضا و پرداخت تسهيلات به بنگاههاي كوچك زودبازده از جمله فعاليت هاي چشم گير انجام شده است در دولت نهم محسوب مي شود

استاندار يزد رضايت الهي و توجه به قشر آسيب پذير جامعه را دو اصل مهم در پرداخت سهام عدالت عنوان وتصريح كرد: بايد با منطق اسلام در جامعه فرهنگ سازي كنيم تا بتوانيم مردم را با نگاه عدالت وآزادي شاد كنيم.

ابوالقاسم عاصي كم كردن واز بين بردن فاصله بين حرف و عملكرد مسئولان دستگاههاي اجرايي را عامل نزديكي دولت به مردم و جلب اعتماد انها دانست وخواستار برنامه ريزي يك گردش كار روشن در تمام دستگاههاي اجرايي استان بمنظور تحقق اين ايده هاي دولت در جامعه شد.

لازم به توضيح است در مرحله اول توزيع سهام عدالت در استان 54 هزار و 956 نفر واجد شرايط براي دريافت سهام عدالت بوده اند كه براي 90 درصد از اين افراد توزيع سهام عدالت محقق شده است.در مرحله دوم نيز به 203 هزار و 496 نفر ديگر سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا